Archive for January 20th, 2012

January 20, 2012

Regula Universal Valabila

In viata intalnesti doua categorii de oameni. Primii sunt cei pe care’i meriti, din cea de’a doua categorie fac parte cei pentru care ar trebui sa’ti dai viata cu zambetul pe buze…

Tags: ,
January 20, 2012

Top Scrot… Blog(pardon). Textul contine (si) cuvinte explicite

Zic, n’am crezut sa’i dau asa repede lu’ Corvin dreptate in vreo privinta. O are insa. Cand a zis ca bloggerii sunt piscotari, labagii, elitisti sau pur si simplu limitati NU A GRESIT. Am constatat ca si o banala initiativa care ar putea duce la ceva bun, daca depinde de ei e fix pielea pulii. Ei pur si simplu nu te’ar ajuta cu nimic. Bai baieti, promovati la nivel galactic limitarea si prostul gust, elitismul si laba emotionala in care va complaceti.
Sa va zic si de ce sunt atat de vehement. Pe blog la Chinezu am vazut o initiativa a celor de la Ixpo, super misto initiativa.. In fine, am zis ca un pomisor plantat e bun, aer tot pentru noi, mi’am zis i’m in. Numa’ ca, dupa ce am scris articolul mi’am dat seama ca nu stiu sa pun bannerul. Nu stiu si gata, zic sa intreb si eu pe ici pe colo…
Raspunsurile au fost:
1. Ce banner si pentru ce
i’am zis pentru ce si nu mi’a mai raspuns
2. Nu ma ocup eu de asta
3. Dupa ce’a ras mi’a zis ca nu din asta se face bani. Bai onanist prost si lacom, top blogger clitorisofob ce esti, initiativa, asa cum ti’am zis si atunci era voluntara, nu pentru bani demn vestal al cultului fhalusian ce esti
4. (asta a fost de’a dreptul imbecila) DU-TE FRATE LA REVOLUTIE, COPACII SE PUN PRIMAVARA
Eu sunt o fire ambitioasa de obicei, cand am vazut atata cacat in care se scalda oameni care se bat cu caramida in piept ca vor sa promoveze… auto-erotismul, muia intelectuala..
Va spun sincer, la nivel de intentie m’a apucat diareea
Sunteti niste labagii penali, tot ce stiti e sa va dati in cap unul altuia. Cei care nu’s atat de ipocriti sunt din pacate mult prea putini si absolut sufocati de voi
Onanistilor