Fishing & Hunting Expo 2017

Stiti cum e? Daca vrei sa tragi un somn bun, te duci la un eveniment care nu e in aria ta de interes. Daca esti salahor, obosit ca la balamuc, te duci la teatru si dormi acolo ca omida’n mar. Bine, smecheria e sa nu sforai…

In fine…

Nu despre asta voiam sa graiesc. Povestea mea o sa fie despre targul care abia ce s’a terminat, targul patronat de baietii de la Fishing&Hunting, cel la care nimeni nu vrea sa se duca din cateva catraliarde de motive, insa care’s acolo la prima ora a diminetii. Ma rog, facem totusi sa fie bine.

As vrea sa punctez din start un aspect, asta ca sa nu credeti ca fragmentul din introducere e bagat de umplutura.

Parerea mea:

Am auzit multa lume vorbind despre profesionalism. Bun, bine. Toti vrem asta. Profesionalismul unui astfel de eveniment este dat de cei care’l viziteaza in primul rand. NU ai cum sa emiti pareri cu privire la de un astfel de eveniment  comparandu’l cu Franta, Ungaria sau nu mai stiu pe unde s’or mai tine. Ma iertati, dar multi n’au calcat intr’o tara straina. Despre ce vorbim? Ne dam cu parerea din cateva cadre vazute la acelasi F&H la care (culmea), nimeni nu se uita? Ca asa ne dam cu caramida’n piept: nu ne uitam dom’le, ce sa vedem acolo?

Pai? La targ ce vezi? Ca multi vor un pachet de gume gratis sau o reducere semnificativa? Sau altceva, habar n’am ce nevoi au oamenii. Ca suntem oameni, ne plac reducerile, cadourile, nu?

In privinta pretului platit la intrare? Buuuun. Multi s’au plans si de asta. 30 de lei, adica suma pe care multi dintre noi au lasat’o la bere. Cand mergeam insa la toaleta, nu ne venea sa vomitam. Drept? Drept, domnilor. In plus, ati vazut ce bratari frumoase ati avut la mana?

Ce’am vazut  eu:

la scena (deschisa) s’au manifestat baietii cu crapul. Nu sunt in masura sa comentez foarte mult, rezultatele vorbesc in locul lor. Din punctul meu de vedere, numarul 1 ca orator, profesionalism si orice mai vreti voi, ramane tot Vlad Pavlovici. Cand vorbeste omul asta, si mancarimea de piele se opreste sa’l asculte. Va zic ca sa stiti.

Altfel, sa ne intoarcem la spinning…

Mie mi’au placut standurile pe care le’am vazut. C’au fost si unele prin care n’am intrat ca sa fiu sincer. De departe, cel mai tare mi’a placut standul celor de la Fox, reprezentat de Dan Ingineru. Aici noutatea a constat in forma de prezentare a ofertei. Fain, tare fain. Cred ca asta a demonstrate si de ce MarelePescar este un magazin care se bucura de o popularitate atat de mare. Nu poti emite pretentii de profesionalism atata vreme cat treaba o faci cu amatori. De asta sa fiti foarte convinsi.

Tot la capitolul noutati merita mentionati si cei de la Joy. Stand micut, placut, marfa buna, niste fatuci simpatice si’un roaker moldovean pe post de sef. N’ar fi recunoscut ca’l strivesc emotiile, da’ l’am citit. C’asa suntem noi, moldovenii, ne simtim unu’pe altu’.

Altfel, marfa multa si variata si la MimTeam. Si’au facut un obicei din a se prezenta cu foarte multe produse noi.

La fel si la standul celor de la Powerfishing. Era acolo ca’n gara, nu puteai arunca linistit o grenada, ca spargeai  capu’ la 5 insi pana exploda.

Idem la Relax. Aglomeratie ca intr’un stand in care se da ciocolata de pomana. Genul ala de moment in care pana si aia alergici la astfel de manifestare isi fac de lucru pe acolo. Marfa multa, multe noutati frumos prezentate. Nu stiu cine se ocupa de aspectul asta acolo, insa si’a facut bine temele. Pana si mobilierul mobil a fost ce trebuie.

La piscina nu am prins prea multe prezentari. Nu pot vorbi in necunostinta de cauza. Am umblat mult sa vad lumea, sa mai stau la o sueta. Am intalnit, in sfarsit, si live cativa baieti care activeaza in campionatul de la mal. Tare mult m’am bucurat.

Despre cumparaturi…

N’am facut prea multe ca nu m’am dus neaparat pentru asta acolo. Mi’am achizitionat totusi o mulineta, un Biomaster de la Total Fishing… N’am putut sa ma abtin.

Mno, cam asta e concluzia mea cu privire la editia din acest an. Over all, fu’ foarte placut din punctul meu de vedere. Este de remarcat faptul ca se sesizeaza o imbunatatire de la an la an la acest targ. Asta nu poate fi decat bine.

Parerea mea.

Comenteaza acum cat nu's atent