Scrisoare pentru Mos Craciun.

sa-vezi-femei-gravide-in-public-este-urat-si-imoral-declaratiile-socante-facute-de-un-filosof-turc-219010Mosule, te anunt pe aceasta cale ca am fost cuminte anul asta. De fapt, eu cam sunt cuminte de felul meu. Tu stii bine asta… M’as bucura sa’mi citesti scrisoarea. Sa’mi zambesti din coltul gurii, ca un bunic care stie sa aduca bucurie flacaiasilor, nepotilor… Copiilor in general. Iti scriu aceste randuri pentru ca vreau sa’ti multumesc. Anul asta mi’ai adus in avans cel mai frumos cadou, un puiut. Acum… Stii cum e, adu’l intreg si tine’l sanatos, pe el si pe mamica’sa.

Pentru mine nu mai vreau nimic. Mi’ai dat oricum cat nu meritam.

Multumesc cel mai mult.

Un tatic fericit.

5 Comments to “Scrisoare pentru Mos Craciun.”

  1. V a binecuvantat cu un inger si stii de ce?…pentru ca voi doi meritati acest dar de la Dumnezeu ! Chiar daca cunosc mamica decat prin intermediul interenetului clar o respect si ma inclin in fata ei, a stiut sa aiba rabdare si sa faca din tine un tatic ! 🙂

  2. Sa fiti cu totii sanatosi ! Sarbatorile vor fi de-acum inainte cu adevarat pline de magie….si veti trai fericiti pana la adanci batraneti 🙂

  3. no, felicitari! Sa creasca frumos si linistit.

Comenteaza acum cat nu's atent

