Domnule Ponta.

1235105_10202179881326589_1031801534_nNu am sa va votez.

Nu am sa va votez pentru ca nu stiti matematica. 2-3 sau zece condamnati adversi, sunt mai putini decat 38-40 sau cati or fi cei la care aveti datorii morale. Baronii PSD

Nu am sa va votez pentru ca nu stiti istorie. Inteleg ca’i sunteti dator vesnicei prostituate din politica romaneasca de dupa 89. Totusi, credeti’ma. Tariceanu e ceva diferit de Bratianu. E jenant sa spui ca un traseist penibil a facut ceea ce’a facut unul ca Bratianu. Sunteti ridicol. Macar nu mai dati citate din istorie.

Nu am sa va votez pentru ca sunteti labil psihic. Sunteti rau si razbunator. Eu nu am de ce sa’l votez pe unu care nu stie altceva decat “Basescu”. Obisnuiti’va cu gandul ca Basescu e deja istorie.

Nu am sa va votez pentru ca ati transformat niste curve in sutana, in niste curve de centura. Da, domnilor preoti. La domniile voastre ma refer.

Nu am sa va votez pentru ca sunteti vandut.

Pentru ca mintiti ca un mitoman patologic si pentru ca notiunea de “fairplay” va e straina. Pentru ca nu sunteti barbat. Pentru ca aruncati gaini peste gard ca ultimul cocalar.

Pentru ca amenintati prin gura celor care va sustin.

Pentru ca sunteti las. Pentru ca in lipsa argumentului, va luati de familia celui cu care sunteti in disputa, pentru faptul ca aveti o fata de sobolan nedemn de incredere.

Pentru toate astea EU nu va votez.

3 Comments to “Domnule Ponta.”

  1. Problema reala este ca in campanie nu apreciem produsul ci marketingul acestuia. Dl Iohannis ar fi trebuit sa stie ca un produs bun cu un marketing perfectibil penetreaza greu o piata construita pe senzational. Restul e poveste !

  2. mai ramanea sa-i spui ca nu-l votezi, deoarece nu te-a lasat sa-l pupi in cur…\
    oare nu era de-ajuns faptul ca provine si-i slefuit de sleahta de impostori ai vechiului regim, si ca ponta asta nu-i decat un prozelit al vechii dictaturi, care incearca sa amane pe cat posibil schimbarea in politica, schimbare ce-o tot asteptam de 25+45 ani (adica de mai bine de-o juma’ de secol)!!?

Comenteaza acum cat nu's atent

