Votati PSD!

10649973_335664903284720_2008957656083653090_nSa votam PSD, zic. Avem si de ce. Desi nu sunt de acord cu povestile conform carora oltenii sunt absolut handicapati, o avem pe Lia Olguta Vasilescu. Doamna poate (a demonstrat asta) sa scoata mii de olteni in strada. Sa demonstreze pro PSD. Ma scuzati, doamna, cum sa demonstrezi contra catorva mii de babe ofuscate si isterice? A unor mosi pentru care ideea de erectie se mai rezuma strict la cateva idei? Putine si fixe. Pai, astia sunt violenti. Ca si celalalt impotent intelectual, Mircea Badea, astia demonstreaza cu o irascibilitate si’o agresivitate iesita din comun. Eu acum ce’ar trebui sa fac? Sa intorc obrazul cand vine o fiinta din asta la care’i pute gura a cacat amestecat cu naftalina sa ma scuipe sau sa’mi dea un sut in cur, sa intorc si celalalt obraz??? Avem niste haznale din astea care ucid gaini doar pentru ca au ceva de demonstrat. Bun, cum imi garantezi libertatea de exprimare? Astia sunt in stare sa ma omoare pentru simplu fapt ca nu sunt asemenea lor. Ei, eu nu vreau sa fiu fan Ponta, Diaconescu sau Vadim Tudor. Un mincinos, un dependent de xanax sau un stirb frustrat (intamplator e din Caracal). Eu nu vreau asa ceva. Eu nu vreau sa fiu condus de unu’ pus in fruntea tarii de preoti. Preotii nu ar trebui sa faca politica. Preotii escrocheaza pensionari, sunt pedofili sau gay. Eu nu vreau sa’mi stabileasca o Iuda din asta viitorul. Nici preotii si nici niste bunici handicapate care, de dragul credibilitatii, isi cara nepotii in carucioare la demonstratii. Nu ne plac nemtii ca’s straini… Ca nu’s romani si ortodocsi. Pai, uitati’va la ce se preteaza romanul. Nu vrem sa fim condusi de nemti. Ne plac doar masinile lor, berea, nivelul de trai sau salariile. Despre ce cacat vorbim? Despre un Ponta atat de limitat intelectual incat se duce la emisiuni televizate cu copiuta in buzunare? Libertatea de exprimare presupune sa te manifesti liber. Aveti asta in vedere. Daca devii partizanul unei idei de frica unui popa poponar sau al unui mos acrit si ignorant… iti meriti soarta!

2 Comments to “Votati PSD!”

Comenteaza acum cat nu's atent

