Renunt la mine (fragment din cartea pe care m’am apucat s’o scriu).

402757_343622432338382_4344762_nTin sa va anunt pe aceasta cale ca ma apuc de scris o carte.

” Filozofia Cacatului” mai precis. Atasez mai jos un fragment din dansa…

” Gandeste’te, fiinta! Ai in vedere ca un cacat nu’i un simplu cacat. Cacatul e cacat doar dupa ce’a iesit din tine. Pana atunci e parte integrala din faptura ta, pana atunci cacatul e un “tu” mai mic. Sa renunti la el cu acea placere sadica, cu acel ranjet sinistru pe chip… E ca si cum ai renunta la o parte din tine. Placerea asta morbida de’a renunta la ceea ce pana acum cateva minute iti guverna existenta, iti chinuia gandurile, e anormala. E ca si cum ai renunta intr’un mod inuman la zestrea ta, la istoria si la mostenirea la care renunti rasufland usurat intr’un final… E ca o relatie care merge extrem de bine pana cand unul din parteneri gaseste o placere sinistra in a renunta la celalalt.

Gandeste’te, fiinta. Cacarea e un gest egoist, o deprindere barbara. Ceva evil. Numai raul absolut te’ar impinge la renuntarea unei parti din tine. Vezi semnele, sunt peste tot. Cacatul se tine cu ambele maini de curu’ tau, uneori nu vrea sa iasa. Mai mereu raman urmele luptei pe care o da pentru a te convinge ca nu’i decent sa renunti la el. Sa renunti la parte din tine….”

In speranta ca v’am atras atentia, as aprecia parerile voastre vis a vis de acest pasaj. Motivatia inceperii acestei carti este faptul ca daca pot toti banalii sa scrie, pot si eu. Daca pot toate pocnitorile plictisitoare, toti onanistii sau impotentii intelectual… Pot si eu.

Multumesc anticipat.

4 Comments to “Renunt la mine (fragment din cartea pe care m’am apucat s’o scriu).”

  1. eu m-am anuntat prima! si vreau si Nobel!

  2. Parerea mea despre acest pasaj este: Musiu Fratila, ejti dastept, sa mor io! Am ras un sfer de ceas de multumirea ta anticipata. Ai talent, ce mai! Io si sa vreu nu stiu sa ma kk asa artistic. 🙂 Astept cu deosebit interes si continuarea cartii, poate asa aflu si io, daca si zanele se kk? 😉 aufiderzin

Comenteaza acum cat nu's atent

