Alternativa? C.V. Tudor presedinte. Sau orice alt ultra-nationalist.

imagesDezvaluitori, descoperiti, cacati, vome, infectii, infractori si alte gunoaie. Asta e clasa politica din Romania anului 2014.
Sa nu ne mire daca din astfel de nenorocire o sa renasca un Vadim Tudor din propria cenusa.
Numa zic.

Acum patruj de mii de ani (exagerez), romanul a ales sa voteze “inteligent”. Tot o strategie a fost pe capu’ lui. A preferat raul mai mic si’a votat cu Ion Iliescu, cu aceasta tumoare canceroasa de care Romania inca sufera. De care, culmea, pare sa nu mai scape. Am votat inteligent, am ales si’am ales bine. Tot ce’a urmat i se datoreaza ilustrului si nemuritorului comunist. Am stat de multe ori si m’am intrebat: ce s’ar fi intamplat daca iesea Vadim presedinte? Ar fi fost mai rau? Poate. La intrebarea asta nu o sa avem vreodata raspuns. Avem insa certitudinea lucrurilor deja intamplate.

Atat spun. Sa ne fereasca bunul Dumnezeu sa incepem sa credem ca salvarea vine din nebunie. Ar trebui sa incepem sa ne saturam sa fim mintiti, inselati, escrocati de toti mascaricii si, mai ales, puturosii neamului. Ar trebui sa ne trezim din indolenta din care se pare ca natia asta de cacat nu mai iese. In zestrea culturala a Romaniei sunt niste… Nu stiu, numiti’le voi.

Avem un “Desteapta’te Romane” care tinde sa fie tot mai mult o banala poezie. Avem insa si’un ” Sa va fereasca dar cel sfant, sa vrem noi sange, nu pamant. Hristosi sa fiti, nu veti scapa. Nici in mormant”

Pe Ceausescu l’am omorat ca niste nenorociti. Ca pe un caine turbat l’am omorat. Credeati ca o astfel de crima ramane nepedepsita? Ei bine, v’ati inselat. A fost un criminal? O fi fost. Uitati’va insa ce’a lasat in urma. A fost mai rau decat astia de acum?

Mai ganditi’va.

Comenteaza acum cat nu's atent

