Aventuri la pescuit. Episodul 1

ClickHandler.ashxDe fapt ar trebui sa fie episodul patru’j de mii, in fine. Sa’i zicem episodul 1.

Una dintre bucuriile majore din viata mea e pescuitul. As sta ca nebunu pe marginea baltii cat e ziua de lunga, chiar daca nu prind nimic (si de obicei nu prind). Azi am fost undeva langa raul Arges. Cum prietenul Jack pescuia (ca orice premiant care se respecta) din caiac, eu incercam sa gasesc un mal prietenos, sa pot sa ma apropii si eu de apa. Ei, dupa ce’am batut malurile ale de aveam maracini si spini lipiti inclusiv de aristocratele mele oo, am gasit in sfarsit locul.

Dau sa intru in ultimul tufis, tufisul se hatana, pun mana sa’l dau intr’o parte… Tufisul geme. Zic, na, am belit’o. Ma mananca v’un zombie pe aici. Imi gasesc astia doar cizmele si’or sa spuna c’am murit ca prostu’, ca n’avem si eu macar un peste in traista… In fine. Imi iau inima’n dinti si inaintez, sa mor si mai multe nu. In tufis o patura cu motive traditionale (cred ca de prin Maramures) mototolita p’acolo si langa ea doi. Adica doua persoane. Unu sigur era barbat c’avea mustata, a doua persoana cel mai probabil femeie…

Zic “au”, pardon. Ala se ridica razand in picioare, a doua persoana (respectiv femeia…cred) zice la randul ei “au”! Incearca inspaimantata sa’si adune tatele de pe unde erau. Pe una o acoperea cu palma, sfarcul i se prelingea obraznic printre dejte. P’a doua incerca s’o acopere la fel de nereusit cu antebratul… Poveste..  intr’un final apoteotic ambele se revarsa acoperind in intregime locul ala pe care teoretic ar trebui sa stea budigaii. Groaza, ma uit impietrit. Aia mai zice o data “au”, ala rade mai departe incercand sa’si acopere un cuc mic si rosu de parca l’ar fi bagat in pietrisul de pe marginea raului mai sus amintit… Poveste.

Doamna (cred) renunta sa’si mai stranga ugerele, ia patura de jos si se acopera cu ea. Domnul a reusit intr’un final sa’si puna in dreptul traumatizatului cuc un slap d’ala cu ata intre dejte, galben. Doamna ia un pet de Timisoreana la 2 litri si incepe sa bea din el de parca nimic nu s’ar fi intamplat… Mai zic o data pardon si ma intorc. Ala in spatele meu: ai luat ceva?

Da’teeee…

Ma duc la locul unde pescuia prietenul Jack. Ai luat ceva? Ala exact ca celalalt prieten, Jakab: am scapat unu… Si unu mai mic. Tu? Ah, i’am prins pe doi cum se cotzaiau… A, zice asta cu un calm de’ti ridica ficatii in dinti. Misto? Nu, traumatizant. Nu, ma, gagica era misto?

Da’teeee…

5 Comments to “Aventuri la pescuit. Episodul 1”

  1. Era ma ‘Misto” ? ne lasi asa in suspens :)))))

  2. :)) let me guess. el era pestele ei :)) il prinsese la bucatica de carne :))

Comenteaza acum cat nu's atent

