Io’s basist, recunosc.

Snapshot_2013-12-30_204711O sa incerc sa va explic si de ce.  As vrea insa sa’mi intelegeti rationamenul.

Diferenta dintre o prostituata oficiala si’o pitipoanca ordinara e urmatoarea: la prostituata stii de ce te duci, ai asteptarile tale. Generezi regii de care vrei sa tii cont pentru ca d’aia dai banu’, sa fii tatic acolo. O pitipoanca din asta e imprevizibila, o scoti la club, la disco sau la munte, whatever. E putin important. Ideea e ca dupa ce’ti mananca banii, te lasa cu oo’le umflate pentru unu’ mai coios decat tine. Intelegeti? Asta este diferenta dintre Basescu si… Ponta, de exemplu.

Golan, mafiot sau cum il mai vede lumea? O fi. O sa aflam probabil prin iarna. Ne spune Gadea, cu siguranta. Ponta? Vesnicul pitiponc, vesnicul imprevizibil de la care nu stii ce sa astepti. NU zic ca Basescu e v’un messia, nici vorba. Zic doar ca de la mine se vede ca justitia la care apus umarul si viziunea baga’n puscarie golani, infractori dovediti. Ponta spune ca nu se dezice de ei. Pai, daca justitia dovedeste ca esti infractor, unde mai e mana lu’ Basescu? E Basescu de vina pentru fixatiile dezvoltate de niste complexati datori vanduti la randul lor altor infractori dovediti?

Daca eu am capacitatea de’a procesa informatia, de’a tine minte situatii in care Ponta a mintit flagrant, e Basescu de vina? E Basescu de vina cu nu ma uit la emisiunile lu’ Badea? Ma uit pe antene la un film, documentar, ceva. Nu ma uit la primata aia pentru ca nu’mi place. Nu pentru ca’s basist sau pentru ca’i Basescu de vina.  Nu mai fiti idioti, nu’i mai faceti basisti tampiti pe toti cei care au o simpatie diferita de’a voastra. Doar pentru ca aleg sa citesc altceva decat telenovelele din Povesti Adevarate nu inseamna ca’s cretin, cretinilor fara viziune!

Eu nu’s basist pentru ca’mi place Basescu, pentru ca’mi place in totalitate viziunea lui sau cum arata. Sunt pentru ca nu’mi plac alternativele oferite de’o clasa politica sterila. Basescu dovedeste ca are coaie. Macar pentru asta ar trebui sa’l respectati. Ponta & Co, alternativa castrata jalnica. Chiar nu vedeti?

As vrea sa intelegeti ca basist nu e sinonim cu idiot fara coloana vertebrala.

D’aia sunt eu basist. D’aia si pentru ca ma obliga nevasta’mea 😀

Ps. Sper ca gluma e mai mult decat evidenta.

5 Comments to “Io’s basist, recunosc.”

  1. Cel mai mult ma enerveaza expresia: cei 7,4 milioane care au votat demiterea… Da, am votat demiterea, dar asta nu inseamna ca acum sunt de acord cu ei … Iar daca acum ar trebui sa mai votez odata, sigur m-as gandi de doua ori inainte 🙂

  2. Total in asentimentul tau!

Comenteaza acum cat nu's atent

