Cargo + Alcool = Oase rupte…

imagesPot spune ca am fost la cateva concerte in viata mea. Majoritatea rock. La absolut toate acelasi numitor comun: betivii. Unii stiu sa traiasca muzica adapandu’se cu alcool ca vitele. Pur si simplu nu stiu altfel. Problema nu e ca baga in ei, problema e ca baga in ei ca dobitoacele si ii deranjeaza si pe ceilalti. De ce sa nu ma bucur linistit de un concert? De ce sa’mi sara un babuin din asta in carca? Pai d’aia platesc eu bilet? Sa borasca un jegos care bea pana nu mai stie de el pe mine?

Si daca si’a luat un omor crancen, ce? M’am saturat sa nu pot merge cu un copil sau cu nevasta la un concert de grija jegurilor astea. Daca stii ca bei cat bea un bou apa si faci urat, stai acasa! Leaga’te de pat si bea acolo pana crapi. Nu e nimeni obligat sa te vada vomitand pe ceilalti, picand pe jos sau facand ca toate animalele din padure. Stai in cacat acasa, bea pana te caci pe tine, apoi stai cuminte sa’ti rupa tat’tu oasele. Sau ma’ta.

Din partea mea poa’ sa le dea pana le rupe fashu’.

 

2 Comments to “Cargo + Alcool = Oase rupte…”

  1. Mai, esti subiectiv un pic…:) La orice concert neplatit se intampla asa ceva, fie ca este rock, fie ca este pop sau fie ca este de manele…Nu platesti, nu respecti.Asta face diferenta.Cand platesti si respecti. Pupici šŸ™‚

Comenteaza acum cat nu's atent

