Taverna Racilor (o mare teapa)

Snapshot_2014-05-11_220329Nevasta’mea voia raci, scoici, craci… Si’am zis sa mergem. Invitatia facuta de prietenii nostri a picat manusa, deci raci scrie pe noi azi. Dupa trebuta infaptuita in prag de dimineata ne’am infaptuit in poarta locatiei. Sa tot fi fost ora 13. Acolo ne’a intampinat o tanti compleCt blonda, compleCt imbracata in negru cu un zambet compleCt blond… Buna ziua. Vrem si noi raci…

Si ne’am pus la masa.

Vine ospatarita (o  tanti compleCt neagra imbacata compleCt in alb).

Ce doriti?

Raci. Aveti? Avem, da’ nu pentru toata lumea… Deja incepuse partea amuzanta. Zice tanti: N’avem raci pentru toata lumea, nu cat sa umplem portia. CompleCtam cu scoici, dar nu’i bai. O sa fie niste scoici speciale, vor avea pretul de raci… Adica scoica e scoica, racu’ e rac. Ca d’aia are clesti si se’nroseste la fiert, ca e rac.

Intelegeti?

Mbuuun. Vrem si noi ‘fo’ trei castroane d’estea de scoico-raci ( futu’va muma’n cur de escroci!), doua halbe de apa botezata generos cu bere si??? Intr’un final apoteotic mi’am luat doua portii de cartofi prajiti (cel mai probabil a doua oara).

Pe scurt, mare teapa. Racii erau abia ajunsi la pubertate (cel mai mare era maxim cat un pachet de tigari), erau fix 4 sau 5 asezati strategic peste un morman de scoici la fel de adolescente. Totul la pret de raci ( mi’as…n ei de raci), adica 35 de lei portia. Peste nu aveau deloc azi. De niciun fel.

Asa o fi mereu? In fine. Tanti aia care era probabil din Brazilia, Congo sau India (sa nu zic Ferentari c’as fi nesimtit) ne’a aratat cum se mananca produsul mai sus mentionat

Ps. Concluzia aventurii culinare de azi e ca nu am educatie la nivelul asta.

5 Comments to “Taverna Racilor (o mare teapa)”

  1. Adevărat tot ce spui. Și io m-am “ars” cu marea reclamă la taverna racilor foarte tineri mici nespălați și alte chestii oribil de sărate prăjite în ulei suspect etc dar măcar io am fost sa vad și sa iau la pachet. Pachet pe care l-am făcut cadou unui vecin curios ce am în sacoșă 😉 ajungeau la ghenă dar dacă omu’era în pofta…iar fățele care servesc acolo ori sunt proaste ori sunt foarte proaste. Cat despre “bucatar” s-ar putea sa trec p’acolo și sa-i fut mortzii masii. Sorry de language da’m-am aprins again.

  2. :)))
    Păi așea stă treaba pe la noi…față de la ei: la noi, numa când îți zice că racu e de fapt scoică, tu zici, “bine, las’că merge și-așea, numa să fie mai mulți, că mi-e foame”, spre diferență de “Is this a joke? I’ll sue your ass and close your business tomorrow by friday!”
    Bon apetit

  3. reclama e cheia comertului !

Comenteaza acum cat nu's atent

