Marius Popa. O idee buna, ne’am cam saturat sa fim reprezentati de… artisti care canta pana’i dor picioarele.

Snapshot_2014-02-27_120807Apel către toți compozitorii respinși anul acesta la Eurovision!

Am 10 ani de cânt tac. Ajunge!

Anul acesta se împlinesc 10 ani de tăcere. Se împlinesc 10 ani de când am abandonat scenele de concert în aer liber, proiectele de mainstream precum Spin, promovarea pe radio-tv… și 10 ani de când compun în umbră și aștept să se schimbe ceva… Sunt 10 ani de când spiritul meu se zvârcolește ca o picătură de apă pe o plită încinsă, până la epuizare totală. Am 10 ani de evoluție peronală, efort și așteptare în tăcere…

Am 10 ani de când mă uit cu durere la ceea ce se întâmplă… Am 10 ani de când simt că țara asta are oameni cu un potențial imens dar care… stau în tăcere. Am 10 ani de când stau în umbră “politically correct” și asist la veșnica “învârtire în jurul cozii” pentru că TOȚI AU DREPTATE! 10 ani de stagnare, ca să înțeleg…

Și am înțeles, într-un final. Am înțeles că lipsește vocea oamenilor coerenți, a oamenilor de acțiune, a oamenilor cu soluții iar eu… AM TĂCUT DESTUL!

Îi invit pe toți cei care au avut piese respinse la Eurovision să mă contacteze și să facem front comun! Vreau să avem o poziție legală în primul rând față de modul nepotrivit în care s-a făcut jurizarea pieselor – LIPSA DE TRANSPARENȚĂ A TVR.

1. Cine a făcut parte din juriu?
2. Care au fost piesele participante?
3. Ce procent din piesă a fost ascultat de juriu?
3. Ce note au obținut TOATE cântecele participante (notele date de fiecare jurat)?

Vreau să reglementăm odată pentru totdeauna felul în care sunt alese melodiile care participă la acest concurs și să punem punct ambiguităților, măcar când vine vorba despre o instituție DE STAT! Dacă nu suntem în stare, ne merităm soarta! Eu, personal, consider că merit măcar atât respect ca muzician ce muncește real și nu cerșește mila nimănui…

Avem dreptul să știm DE CE PLĂTIM O TAXĂ DE ÎNSCRIERE și suntem tratați ca niște fantome!

Avem susținerea unei instituții care ne poate sprijini în acest demers dar toate la timpul lor…

Aștept mesaj privat de la toți compozitorii celor 146 de cântece respinse la preselecție! Pe facebook sau pe frontcomun.muzicieni@yahoo.com

2 Comments to “Marius Popa. O idee buna, ne’am cam saturat sa fim reprezentati de… artisti care canta pana’i dor picioarele.”

  1. Viseaza frumos baiatul acesta.Sincer nu cred o boaba din tot ce spune.

Comenteaza acum cat nu's atent

