Cornel Constantiniu… Imi pare rau, maestre…

images“Am ramas singur, iar singuratatea este cea mai rea boala. Te face sa te consumi si sa te usuci pe picioare. Sufar enorm ca nici unul dintre colegii si prietenii mei nu ma mai cauta. Singura pentru care mai exist este Margareta Paslaru, care a fost intotdeauna langa mine. In rest, am fost parasit de toata lumea”

Nu fi suparat maestre, e in legea firii. Suntem blestemati sa apreciem cutrele plastifiate, pe cei fara de valoare, pe cei veniti de nicaieri. Ne place circul ieftin, ne plac curvele si cocalarii. Ce sansa sa ai in fata lor? Esti bolnav? Nimeni nu’si mai aduce aminte de tine… Nu mai esti ce’ai fost. Ce sa’ti fac? Ai imbatranit, maestre, ai imbatranit. Nimeni nu te mai vrea, nu asa cum esti, nu atat de batran si de bolnav. Ce sa mai poti oferi dumneata? Amintiri?

Amintirile nu pot satisface pofta de sange, de hoituri. Pofta de mortaciuni. Vrei sa mai fii pomenit pentru o ultima data? Mori maestre, mori. E singura sansa ca poporul asta blestemat sa’si mai aminteasca de dumneata.

Eu inca te iubesc.

One Trackback to “Cornel Constantiniu… Imi pare rau, maestre…”

Comenteaza acum cat nu's atent

