Natalie Ester.

1460190_10151891813913003_551053850_nDupa premiera de aseara eram asa… Imi venea sa ma urc pe scena. Nu stiu ce’as fi facut acolo da’ na, mie asa imi venea. Pana la urma i’am dat o bomboana pe care am capatat’o de la o domnita. Flori n’am avut ca’s talamb si nu m’am gandit la asta. Mi’am dat seama cand am vazut ca le primea de la diversi oameni p’acolo. In fine, ziceam de doamna mai sus amintita, de premiera de fapt. Ma gandeam sa scriu un fel de cronica din asta insa am realizat ca nu se cuvine, ca eu nu’s critic de arta, nu am asta in sange.

Ce sa scriu? S’o laud? N’are nevoie de lauda mea – asta daca m’as pricepe la laudat oameni. Nu prea stiu decat din astea simple. Cand reusesc un “bravo” e mare lucru. Is emotiv. Emotiv insa, doar atat. Nu prea merg pe unde nu ma simt bine. Merg o data din bun simt si gata, imi fac de lucru dupa aia.

Natalie, la tine am venit mereu cu aceeasi placere. Am venit si mereu am sa vin cu aceeasi mare placere. Doar asa stiu eu sa te laud pentru ce am vazut aseara si te asigur, nu e putin.

Mergeti la teatru, la orice fel de teatru. Orice e mai bun decat ce vedem la televizor.

2 Comments to “Natalie Ester.”

  1. Simplu. Precis. Cât se poate de sincer. Pe mine, una, m-ai convins să merg la următoarea reprezentație 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

