Cabral Ibacka

indexN’as vrea sa mi’o luati in nume de rau. Pe mine individul ma lasa rece. E cel mult negrul ala mare care face (sau facea) emisiune cu un homosexual mitic notoriu, ma rog, declarat, cu Mircea Solcanu. Altfel… sa ma ierte Dumnezeu, mereu l’am asociat cu un nene de culoare, mare, cu niste nari ca de foca. Atat. Zero talent, zero carisma. Singura chestie isteata de care a uzat pana la plictis a fost faptul ca el e pata de culoare in showbiz’ul autohton. Ca el e “negru” ala care a reusit intr’o lume mondena limitata, constipata si elitista ca cea din Romania. In rest…

Nu stiu de ce’am scris de el. Poate unde l’am vazut pretandu’se la un barter d’asta penibil cu cei de la Times New Roman. Ceva gen “fa’mi tu mie o laba ca nu raman dator, ti’o sug eu mai tarziu”. Asa iesim amandoi din criza de popularitate de care se pare ca suferim. De Cabral nu se mai stie nimic de cand a dat cu sfecla de pamant cand a cazut de pe nush ce ATV. Cei de la TNR inca spera sa’i ajunga din urma pe cei de la Kamikaze pentru ca, spre deosebire de ei, din 5 dume reusesc numai una faina… Cam asta ar fi.

In rest… Sa va traiasca familia! Sa va bucurati impreuna de codul rosu, portocaliu, verde sau in dungi.

2 Comments to “Cabral Ibacka”

  1. Iti multumesc ca mi-ai daruit o seara minunata,citind pe nerasuflate,mii din gandurile tale…

Comenteaza acum cat nu's atent

