Aura Ion, cine e Aura Ion?

Cati dintre voi stiau cine e Aura Ion pana ieri seara? Stia cineva? Mai concret, in afara de familie si de un grup probabil restrans de oameni, mai stia cineva cine e? Eu inca nu stiu. Ah, ma scuzati, stiu acum. O vad peste tot. Un inger care a murit. Domnilor, ingerii nu mor. Oamenii mor, ingerii au alta treaba. Aproximativ 129 de miliarde de pamanteni, parte majoritara dintre ei romani, sunt alaturi de aceasta fiinta care a disparut prematur dintre noi. Ma scuzati, poate ma repet, Cati dintre voi stiau cine e Aura Ion pana ieri seara?

Tags:

7 Comments to “Aura Ion, cine e Aura Ion?”

  1. Nu te supara…..dar daca nu o cunoasteai TU sau altii, inseamna ca despre ea nu ar trebui vorbit acum? Sau daca nu o cunosteai TU nu ar trebui sa ne para rau de situatia lor?!? Faci articole bune….cateodata. Dar sa ajungi sa te iei de moartea unei tinere care nu se ducea la spa si la o actiune umanitara, e penibil. Nu ai alt subiect de dezbatut?? Zi un “Dumnezeu s-o ierte” si nu-i mai intina imaginea. Ea a facut ce tu nu vei face niciodata! Tu stai cu fundul pe scaun si scrii! Scrii despre altii care salveaza vieti. Cu articolul tau oricine se poate sterge la fund, dar cu ceea ce fac voluntarii din spital se sterg de lacrimi! Nesimtitule!

    • Dumnezeu s’o ierte. O ajuta’o la ceva parerea mea de rau?

      • Dar articolul asta o ajuta?!? Stiu ca atunci cand moare un tanar sau vreo mare vedeta(MJ, Amy etc) tot FB se transforma in epitafuri postate de oameni fara ocupatie…dar de la asta pana la a intina memoria cuiva care chiar nu a gresit cu nimic…e mult. Eu asa zic. Ignora-i pe cei care-i jelesc pe altii pe FB mai mult decat si-ar jeli proprii parinti si exprima-ti doar regretul(public sau nu) fata de cei morti. Unii atat pot!

        Pana si cel mai insensibil om cred ca este miscat la soarta tinerei si la privirea pierduta a medicului ce tocmai a dat niste declaratii publice. Pacat!

      • articolul in niciun caz nu’i contesta calitatea umana acestei copile.cu ipocritii care au cunoscut’o doar dupa ce’a murit am eu ce am. imi pare rau ca s’a inteles altceva

  2. Si eu m-am stricat putin la suflet cand am vazut fata asta peste tot. In aceste cazuri parca e mai bine sa oferi intimitate familiei.
    Macar daca ar iesi ceva bun din accidentul asta. Avioane mai bune de ex. Stiu, visez.

  3. cum, domnule, nu stii cine e Aura Ion ? ei, atunci, daca nu stii cine e, stai sa-ti zic eu. Aura Ion e o donatoare de organe si nu una oarecare, ci cea mai cunoscuta din tara. care tara ? -aia (programata) sa dea cei mai multi (in viitorul apropiat) donatori de organe. na ca’m zis-o si p’asta. ps. s-o ierte Dumnezeu. numa’ ca stau “şâ eu şâ cujet”-daca nu-i moarta toata, ce sa ierte. pps. putem dormi linistit, ca “astia” nu ne vor cere sa le donam si cre(i)erele. ppps. cu (“i”) de la tampiti !

Comenteaza acum cat nu's atent

