Viata. La multi ani!

Snapshot_2013-12-30_204711Uneori te irita, alteori te trage cu 5 maini in tot felul de stari… Te revolti sau esti surprins de slabiciuni pe care ai vrea sa le eviti… Viata. Acum crezi ca poate putin, in urmatoarea secunda iti trage un voleu si te trezesti unde nu ai visat. Nu ai ce’i face, nu ai cum sa ocolesti ceea ce nu’ti place. Pur si simplu.
Ce e frumos? Ca tot ce ti se pregateste poate fi si fain. Bine, poti fi pesimist, poti astepta ce e mai rau. Nu contest. Ai insa o alternativa grozava. Poti alege. Esti victima sau invingator, pradator sau prada. Esti gras, urat si bubos sau esti o fiinta frumoasa. Pur si simplu e alegerea ta. Renunta la conditia de victima. Esti ceea ce esti tu, ce stii tu ca poti fi. Nu esti cineva’ul, ceva’ul sau oarece’ul ala stabilit de altii.

One Comment to “Viata. La multi ani!”

  1. salut, am 21 de ani si dupa aproximativ 20 de ani bogati in evenimente am ajuns, in prezent, sa am numai zile pustii. In urma cu mai bine de un an de zile am ales drumul solutitudinii pe care am considerat-o ca fiind benefica dupa o mare dezamagire in dragoste.Am vazut in singuratate singurul refugiu la aceea vreme, din moment ce inaintarea in varsta imi indepartase toti prietenii adolescentei de langa mine.In plus, aveam nevoie sa ma regasesc pe mine si doar singuratatea ma putea ajuta.Acum nu mai pot scapa de ea. In prezent mai am putini prieteni, din care doar doi imi sunt foarte apropriati si ma cunosc asa cum sunt eu cu adevarat, iar pentru asta ii sunt recunascator lui Dumnezeu. Acum vreau sa inving singuratatea orice ar fi. Am un plan de lupta, ce se intinde pe termen lung, iar prima faza a lui pot spune ca este \”blocarea\” tuturor amintirilor (fie ele si cele bune). Nu poti lupta cu singuratatea daca traiesti in trecut, acest lucru e clar. O a doua faza ar fi sa incerci sa iti gasesti bucuria in lucrurile simple cum ar fi un miros de primavara, o floare, un zambet, un vis impartasit.Scopul este sa incepi sa simti din nou viata si sa iti pui prezentul in miscare. Acestea sunt doar doua etape din planul meu \”diabolic\”, mai departe voi vedea ce voi face cand voi fi acolo. Trebuie sa reusesc, in afara de Dumnezeu mai e un singur lucru care ma face sa sper:ambitia.Mereu am fost ambitios, si slava Domnului, in plan profesional sunt realizat destul de binisor pentru varsta mea.Sper ca cele doua sfaturi ale mele vor fi de folos acolo cuiva.M-as bucura foarte mult.Numai bine!

Comenteaza acum cat nu's atent

