Cu cratima, fara cratima… Elvis, TVR, Victor Ciutacu… Dumnezeule!

images-20Sau cu apostrof in loc de cratima.

Grea alegere. Sunt o putoare cand e vorba de gramatica. Desi efortul e acelasi, dejtu’ mi se infinge mai repede in apostrof. Cratima mi se pare limitata. Nu ma intrebati de ce. Cred ca faptul ca pun apostroful acolo unde liniuta aia orizontala ar fi mai indicata, mi se pare mai original. La ce’mi foloseste? Eu de unde sa stiu? Ma indoiesc ca marii “evidentiati” ai vremii stiu macar ce e aia cratima. O intrebare absolut stupida e : eu de ce’as sti?

La pescuit nu am nevoie de ea. Sunt un pescar bun si fara gramatica. Imi iubesc femeia, fac amor cu ea cu patima. Patima, desi seamana fonetic cu cratima, e cu totu’ si cu totu’ altceva. La ce Dumnezeu foloseste femeii sau barbatului cratima cand sunt in procesul de… de d’aia? Nu stiu daca foloseste. Ah, imi scapa un aspect esential. Daca esti o bunicuta din asta nazista in ale gramaticii, nu ajungi sa aprofundezi aspectul fizic al intalnirii. Ah, as fi un pescar agramat, un lover incomplet…Deci? Elvis a murit, traiasca Elvis!

Cica si’a dat demisia de la TVR. Unu din numele vehiculate pentru preluarea functiei ramase vacante e Victor Ciutacu… Serios? Claudiu Elvis Saftoiu, porcul ala hidos care a bagat TVR’ul intr’un cacat mai mare decat era, a demisionat. E posibil ca Victor Ciutacu sa’i ia locul… Ma, cand am zis ca suntem o tara de curve proaste, toata lumea ( inclusiv diaspora din Italia, Olanda, Franta si Danemarca) mi’a sarit in cap. Pai, cum sa dai jos un talhar imbecil ca nenea Elvis, si sa pui in loc o hiena limitata si oportunista ca Ciutacu? Pai pe cocalaru’ ala limitat nu l’as pune nici sa’mi parcheze masina.

Doamne sfinte…

One Comment to “Cu cratima, fara cratima… Elvis, TVR, Victor Ciutacu… Dumnezeule!”

  1. aoleu ce idiot esti :))))

Comenteaza acum cat nu's atent

