Vreau o tara ca afara…

images-6S’atunci i’am injurat. De ce’as vrea o tara ca o alta tara? Am si eu curve, prosti, labagii si nesimtiti din plin. Ce sa fac cu altii? Sa fim mai multi? Sunt suficienti si cei deja existenti. Lasa, e mai bine asa. Imi plac comunitarii mei, ma multumesc cu ei, sunt suficienti. Cu cat ma uit mai mult la zdrentele astea internationale, cu atat mai mult imi place vacaru’ de Ponta. De ce sa asimilez eu naravul si apucaturile americanului? Pai aia au serial killeri, zombie sau pedofili.

Masa’n cur, retardati! De ce sa fiu eu neamt? Cum as putea? Eu sunt moldovean. Culmea, ma si spal. De ce sa fiu un imputit de englez sau un sidos de francez. Bine, astia’s si cretini, nu doar nespalati. Am eu o treaba cu ei… Cu glumele lor mai precis. Cu tigani, cu cersetori…

Pana la urma asta sunt. Asa sunt. Eu asta sunt, nimic altceva. Cu furiile mele, cu slabiciunile, frustrarile sau ceva’urile alea la care unu mai indulgent le spune calitati. Atat cat sunt ele de putine. Ce sa schimbi? Mentalitate? Naravuri? Unde sa le mai schimbi? De ce? M’am obisnuit atat de mult sa fiu generatie de sacrificiu incat nici ce e bine pentru mine nu mai vad. Sau natie, semintie… Cine mai stie, romanul tot sacrificat e. Solutii? Da, ar fi…

Ce’ar fi sa nu ne mai dam noi cu caramida in piept? S’o dam in dinti celui care ne jigneste. Da, am fi agresori, corect. Prefer insa sa fiu agresor, m’am saturat sa tot fiu victima. Mi s’a acrit sa fiu ” Roman tolerant”. Ma cac in ea de toleranta, sa mai fie si altu’ tolerant. Eu vreau sa fac piftie, carnati si flotari. Nu temenele in fata strainului. Vreau sa ma pupe strainu’ in cur pentru o oala de sarmale. Nu mai vreau sa’l pup eu pe el pentru privilegiul unui oral frugal. Eu nu mai vreau sa i’o sug strainului, eu vreau ca acel strain sa ma pupe’n cur. Mai patimas si mai apasat decat il pupa Mircea Badea pe Voiculescu.

Vreau si eu ca romanul sa aiba oua.

3 Comments to “Vreau o tara ca afara…”

  1. Trist dar adevarat ! Partea proasta e ca nu o sa avem ‘oua’ cam niciodata.Sute de ani am fost vasalii altori popoare puternice si ne-am obijnuit se facem sex oral.Cu doi poate trei oameni nu schimbam mentalitatea unui popor.

  2. ptr : glumetzule, lasa shotiile! Eu traiesc intro tara araba, si ma duc la scoala unde mi se preda limba araba, si Amal este nume DOAR de fata nicedecum de barbat 🙂 – doar am vrut sa sti ptr latife : NICIODATA un barbat musulman nu si-ar boteza copii pt k un musluman nu are dreptul de a opta la o alta raligie. Pedeapsa esta capitala. Moartea. Sunt mici excepti (0.0000000000000001) cand respectivul este alungat de familie pentru N-motive.

Comenteaza acum cat nu's atent

