Bani, vrem bani.

Bine, ar fi inconstienta din partea mea sa spun ca nu’s utili, ca nu’s necesari. Nu poti plati facturi cu zambete frumoase. Nu se poate, am incercat eu. Casierita mi’a zambit amabil la randul ei apoi a intins mana dupa bani. Trebuiesc si astia. Cat de multi? Aici intervine schimbarea. Vrem multi, cat mai multi. Nevoia de posesie devine tot mai acuta. Nu ne mai multumim de multa vreme cu putin, nu mai producem strict pentru a trai. Acum doar pentru asta traim, pentru a produce. Bani. In jurul lor se invarte orice, totul!

O blana, o masina scumpa, iahturi, femei frumoase, vile si alte lucruri stralucitoare pot fi cumparate cu bani, cu multi bani. La ce sunt utile? Sincer nu stiu. Nu am avut niciodata atat de multi, deci nu pot face comparatie. Pot insa gandi, asta e gratis. In timp s’a dovedit ca asta nu se poate cumpara, oricat de multi bani ai avea. Nu’ti umplu patul noaptea. Bine, ti’l pot popula cu tot felul de minuni, intr’un final insa tot singur adormi. Nu uitati asta. Cu bani nu’ti poti cumpara linistea, tihna. Oricat de multi ai avea, nu exista pret pentru asa ceva. Nu exista un pret pentru zambetul sincer, pentru bucuria de’a fi tinut in brate de cineva care te place pentru ce esti tu.

Unui bolnav incurabil nu’i mai folosesc la nimic, toti banii din lume nu’ti aduc inapoi copilul pierdut… Ma uit la Tepes, la prietenul meu. S’ar caca pe toti banii din lume daca ar avea o anumita posibilitate. Daca acum i’ar avea, la ce i’ar folosi? La ce’ti folosesc in momentul in care privirea celui care nu’i are se intalneste cu privirea ta?

2 Comments to “Bani, vrem bani.”

  1. Ma gandesc mereu la ultima ta fraza. La ce-mi foloseste sa am, daca altii nu au? E doar o lege a compensatiei, nu e binele tuturor. Am fost saraca, acum sunt bogata, dar tot nu ma pot bucura pt ca acum sunt altii saraci 😦

  2. Nu ar fi posibil sa avem toti multi bani. Fiindca X impartit la 10 este Y, dar X impartit la 100, NU mai este Y…

    Dar nu asta e problema. Ci oamenii care nu inteleg ca, nici nu stim ce este omul de fapt, si noi ne pierdem timpul alergand dupa hartii, in loc sa ne ingrijim de suflet. VOI VA DATI SEAMA CA VREO 99 % DIN OMENIRE TRAIESTE DEGEABA ? VIETILE LOR SUNT INUTILE, PUR SI SIMPLU !!!

Comenteaza acum cat nu's atent

