Asa a picat…

Snapshot_2013-10-23_231909Un lucru e clar si nu poate fi contestat: neamurile nu ti le alegi. P’astea ti le da bunul Dumnezeu. Daca nu esti infiat. Daca esti infiat si tot intr’o familie tampita ai ajuns… – Eu ce vina am? – Asa esti tu, mai ghinionist. S’a cacat karma in bafta ta. N’ai ce’i face. In fine.

S’a insurat Ionut Pitbull Atodiresei. Pentru cei care nu stiu cine e, e un practicant de batai d’astea, de K1 sau  ceva de genu’. Un fel de Banel Nicolita. Nu are nici cea mai mica tehnica insa il tin tendoanele, are si capu’ tare, etc…

Ziceam ca s’a insurat. La nunta a venit si soacra’sa. Dansa mi’a atras atentia. O doamna atat de evident ca’i cretina incat Atodiresei, cu toata ignoranta lui, pare deja docent. Atat de multa dorinta de’a epata nu am vazut nici pe la pocnitorile astea de’si arata buzili pe langa marginea chiloteilor. Atat grotesc cat am putut vedea la o cucoana de ziceai ca acum a scapat de la Socola mai rar. Cucoana, e inadmisibil sa’i strici nunta copchilului tau! Daca n’ai fi cariata la mansarda, ai sti asta. Parerea mea.

Suficient? Mneaaaaa. Doamna a luat si televiziunile la rand. Suparata foc pe’o baba, a inceput sa huiduie. La nunta fica’sii… Jenant doamna, jenant! Bine, nu’ti place Atodiresei, asta e. Zici ca are 4 maini si ca’n doua din ele merge, are capu’ mare si e clar ca nu’i v’un Cartarescu. Totusi nici fii’ta nu balteste de inteligenta, ai si asta in vedere. Ah, nici biata copila nu are pe cine sa mosteneasca in ale intelectului. Comportamentul tau a dovedit clar ce mostenire genetica i’ai lasat. Parerea mea e ca, daca o lasai mai moale cu zaibaru, nu mai era totul atat de penibil.

Ps. Uitati’va bine la ea: o sa fie o prezenta foarte activa in pesajul monden de acum. Pana la urma asta si’a dorit. INDIFERENT DE PRET

One Comment to “Asa a picat…”

  1. Pana a plecat Stefan din tara, m-am hotarat. Eram convinsa ca trebuie sa o i-au de la capat. Fiind inca tanara, nu era cazul sa mai fac inca concesii si sa-i mai acord sanse omului care mi-a inselat asteptarile si care nu m-a pretuit nici macar pentru faptul ca i-am daruit un copil. I-am spus lui Doru ca vreau sa divortam iar dupa ce Stefan pleca, urma sa ma mut in casa lui. Era doar primul pas, nu l-am incurajat mai mult pe Stefan, cu toate ca, in adancul sufletului, il pretuiam si imi era drag. Timpul ne-a aratat aopi ce cale sa urmam. I-am simtit lipsa, cu atat mai mult cu cat locuiam in casa lui. El ma suna, dar, de la o vreme, o facea tot mai des, si nu ca sa ma intrebe cum ma descurc sau daca m-am acomodat in casa lui, ci ca sa stie cum ma simt, daca mi-e greu singura cu copilul, daca nu m-a afectat prea tare divortul.

Comenteaza acum cat nu's atent

