Parerea mea.

Pozele ar trebui sa arate momente placute, situatii sau locuri spectaculoase. Pozele sunt pana la urma niste amintiri si asa ar trebui sa ramana. Mi’ar placea ca lumea sa inteleaga asta, mi’ar placea sa inteleaga ca un om care a sfarsit tragic, nu s’ar simti foarte confortabil sa stie ca’l vede toata lumea cu matele p’afara sau cu capul crapat. Eu nu vreau sa vad oameni morti, oameni desfigurati in poze. Nu vreau sa vad oameni mutilati, animale mutilate. Nu vreau ca poza unui caine hacuit de un inconstient, sa dea idei altor nebuni care pana in momentul ala se rezuma la dat cu pietre dupa el.

Nu vreau sa vad poza unei fiinte omorate cu sadism. Vreti sa faceti poze? Asigurati’va ca faceti tot ce se poate pentru a vedea criminalul pozat in puscarie. Nu am de ce si nu vreau sa vad poze cu capete crapate, nu vreau sa vad copii desfigurati, arsi, mutilati. Nici unui om normal nu cred ca i’ar placea asta. Unui om sanatos la cap nu are cum sa’i placa asta. Nu am sa inteleg cum gandesc cei care vor sa impuna un punct de vedere exemplificand cu astfel de poze. E anormal. Sunt pline site-urile de socializare de astfel de fotografii. Sunteti bolnavi! Astfel de imagini genereaza o furie inconstienta. Datorita neputiintei pe care o simti in fata faptului implinit, poti face grozavii inimaginabile. Luati exemplul cel mai recent: un copil moare datorita inconstientei noastre. Urmarea? O stiti, un adevarat masacru. Zeci de scelerati s’au transpus in pielea unor justitiari dezaxati.

Nu, nu as permite pe internet asemenea poze, filmulete. Nu au ce cauta intr’un spatiu in care pot face mai mult rau decat bine. Punct.

2 Comments to “Parerea mea.”

  1. nu cred ca toti sunt de aceeasi parere cu tine.mai sint si nebuni pe lumea asta !

  2. Am aceeasi parere ca si tine, dar vezi tu, nu sunt lucruri gandite. E ca si cum ai spune lui Hitler ca preferi evreii vii. Daca omul asta are in genetica…

Comenteaza acum cat nu's atent

