Vai de curu’ nostru…

Politica? Vorbim despre o poveste intinsa pe cativa zeci de ani. O poveste scrisa de un prozator c’o imaginatie de cacat, cu niste personaje de tot cacatul. La asta se rezuma in ultimile decenii semintia Romaneasca. Cum am ajuns aici? Greu de stabilit. Biata Romanie a avut ghinionul de’a se infaptui pe o bucata de pamant la care bunul Dumnezeu a uitat masura cand a facut cadouri. Totusi. La ce’ti foloseste faptul ca ai femei frumoase daca’s curve? De acuzat? Nu e cazul. Cum ar putea fi cand barbatii sunt fie betivi, fie preoti homosexuali, talhari, violatori sau pur si simplu niste putori ordinare. Exceptii? Da. Cui folosesc? Nimanui.

Avem oameni de’o valoare incomensurabila. Cui foloseste? Pentru fiecare diamant avem 100.000 de cacati gata sa acopere orice urma de stralucire. Cui dracu’ foloseste? Avem oameni buni, primitori, ospitalieri si muncitori. Cui foloseste? Pentru fiecare dintre ei exista cate o suta de mii de exemple care dovedesc ca mai bine furi, inseli, talharesti sau iei 30 de arginti pentru a amagi un biet ignorant. De ce? De ce nu?

Suntem ignoranti. Credem in Dumnezeu pentru ca ne e frica de iad. Nici macar aici nu suntem originali. Suntem “one in a million”. Degeaba, suntem atat de orbiti de clisee incat nici daca ne da palme realitatea nu o vedem.  La ce ne foloseste un Brancusi, un Tutea? Ce sa faci cu asemenea capodopere daca tie iti place mai mult cacatul mancat de o maimuta oligofrena cum e Mircea Badea sau ce tampoane foloseste o curva penala cum sunt astea pe care deja copilele noastre le adora? Unde am ajuns? Unde suntem? Spre ce ne indreptam?

DA, Nu sunt toti la fel. Fireste ca multi or sa’mi sara in cap ca generalizez… Voi faceti’va treaba. Sariti cat de sus puteti, cat va permite constiinta. Ne vindem pielea ieftin, nu puteti contesta asta. Nici faptul ca, fie ca vrem sau nu, ne transformam in prostituate ieftine nu putem contesta.

Va deranjeaza realitatea asta? Mi se rupe.

3 Comments to “Vai de curu’ nostru…”

  1. Liviu iti scriu pntru ca simt ca esti aproape de convingerile mele politice, sociale si alte chestii de-astea.Am incaprobleme sa povestesc asta dar……in sfarsit sper sa reusesc. In 2009 fata mea , Raluca, s-a imbolnavit. A fost dusa din Braila la spitalul Floreasca. Pe scurt, am hotarat impreuna cu familia mea, precizez ca locuiam cu totii in Italia, doar ea locuia pt. o scurta perioada in Braila. Starea ei se agrava pe zi ce trecea si cand singurul medic valabil mi-a dat consimtamantul de transport am decis sa plecam acasa in Italia. M-am adresat unei companii de zbor care mi-a indicat o alta societate ce se ocupa de transport persoane pe targa cu regim de reanimare. Eram fericita ca am gasit pe cineva adaptat situatiei si am luat legatura cu ei. A venit la spital directorul societatii si s-au facut cele trebuincioase deplasarii. Nu iti povestesc detalii acum, doar daca te intereseaza iti voi relata totul cu nume si prenumele tuturor celor implicati. Faptul e ca erau doar escroci nu au avut nimic din ce se cheama medicina dar absolut nimic nici macar oxigen si eu vedeam copilul meu cum isi pierdea viata incet-incet dar cu dureri. Am jurat ca vor plati pentru fiecare lacrima varsata de fetita mea chiar daca voi ramane saraca lipita pamantului pentru asta. Nu e drept sa mai sufere si altul ce am suferit noi atunci.
    Fetita mea, Raluca, a mai trait 17 zile dupa acest transport de groaza. Avea doar 29 de ani.

  2. “La ce’ti foloseste faptul ca ai femei frumoase daca’s curve?”]

    Eu asta spun tot timpul, dar sar toti de cur in sus sa ma faca pe mine frustrat si misogin. Realitatea e prea dura pentru romani, futu-i crucea mamii lor de retardati !!!

Comenteaza acum cat nu's atent

