Pensionari? Pe unii din ei i’as rastigni. I’as trage pe roata.

Este probabil ultima data cand scriu pe marginea subiectului. Mi’e lehamite deja. Desi e foarte posibil sa’mi spuna lumea ca exagerez, am sa risc si’am sa’mi spun parerea despre situatia asta.  Mi s’a acrit sa vad pensionari cum se plang, mi s’a acrit sa’i aud cum ca ei au muncit toata viata. Mi’e lehamite sa vad copiii de 75 de ani ale Iuliei Albu cum urla de’ti sparg timpanele ca au facut ceva in viata. MI S’A ACRIT!

NU, nu am treaba cu batraneii care intr’adevar au facut ceva, nu am treaba cu cei care au tocit strunguri sau au dat la sapa cat e ziua de lunga. Nu, nu am treaba cu ei. Am treaba cu nenorocitii astia carora le platesc pensia, la ordinarele astea cu par indigo in cap si buze de zici c’au dat limbi toata noaptea unor femele de babuin la ciclu. Ma credeti? Mi s’a acrit efectiv sa aud scuze cand cersesc un loc in troleu sub pretextul ca ele au muncit toata viata.

Taraturi, ma doare in cur pentru ce ati muncit voi toata viata! Nu pentru mine, va asigur. Ati muncit sa va faceti case, mobile si concedii la mare. Futu’va muma’n cur de lipitori ordinare! Ati muncit sa’i tineti pe cei care pe vremea voastra erau pensionari. Nu pe mine. Eu muncesc de la 17 ani sa luati voi pensii. Sa iesiti cu nepotii in parc. Nepoti pe care, daca nu vi’i omoara cainii, vi’i fut pedofilii sau vi’i loveste masina. Ardi’v’ar focu de hoaste! V’as baga pe toti in lagare de exterminare. S’asa nu mai produceti nimic.

Daca mama mea venea acasa cu un singur copil din doi, sa fiti foarte siguri ca O RASTIGNEAM. Pe cruce, ca pe Isus. O spanzuram cu mana mea. NU imi aranjam barba sa arat bine la televizor.

Arde’v’ar focu de nenorociti! Un copchilas a murit in cine stie ce chinuri pentru ca o nenorocita ordinara de baba statea la barfa.

La puscarie cu tine, ordinara nenorocita!

4 Comments to “Pensionari? Pe unii din ei i’as rastigni. I’as trage pe roata.”

  1. Omule, ai luat-o razna. Cu totii devenim la batranete neputinciosi, neatenti, ineficienti. Ce spui tu aici frizeaza nebunia. Mai gandeste-te ….

Comenteaza acum cat nu's atent

