Hartuirea sexuala. Viitoarea victima ar putea fi ma’ta, nevasta’ta… Fii’ta. CITESTE

Doamnele, vi s’a intamplat si asa ceva? O mica glumita? Bine, poate la inceput nevinovata insa glumita. Prima data e un banc banal cu tenta sexuala. Prima data o iei ca atare, o glumita nevinvata. Se insista insa asupra ei, Glumita devine agasanta, incepe sa te enerveze. Nu mai e de multa vreme funny. Poate cel care o face iti e sef, poate e un coleg idiot sau cineva cu care interactionezi zilnic.

Nu mai e de mult amuzant. Obiectivul tau este sa nu mai fii in acelasi spatiu cu acea fiinta, esti terorizata de ideea de’a respira acelasi aer cu un asemenea animal. Cum facem? Ce facem? Ne e sef, ne da afara. Ne e coleg, ne compromite. Banal individ cu care dau zilnic nas in nas si de care deja imi e frica. Cum reactionam?

Art. 203_1 Hartuirea sexuala
“Hartuirea unei persoane prin amenintare sau constrangere, in scopul de a obtine satisfactii de natura sexuala, de catre o persoana care abuzeaza de autoritatea sau influenta pe care i-o confera functia indeplinita¬†la locul de munca, se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda.”

Stiti povesti? Ati auzit ceva despre asa ceva? Eu tocmai am primit o inregistrare audio. Urmeaza s’o dau mai departe. Politie, media… Oricine e dispus sa asculte cum un nenorocit la care i’a nascut fetita o nepotica acum 2 saptamani, hartuieste sexual o femeie oleaca mai tanara decat propriul copil. Cam despre asta vorbim. Cam aici am ajuns.

Domnul in cauza? Un banal pensionar. Nu’i ajungea pensia si s’a facut administrator de bloc. Un mic Dumnezeu care pastoreste peste alti 50 de pensionari…

Revin.

4 Comments to “Hartuirea sexuala. Viitoarea victima ar putea fi ma’ta, nevasta’ta… Fii’ta. CITESTE”

  1. da.
    la noi mai subtire cu hartuirea sexuala efectiva, poate acuma devenit mai uzuala, cu multinationalele si alte minuni occidentale

    pe vremuri, insa iti pot spune despre mesterii buteliilor – baietii de pe masina cu butelii

    am vazut faze care ma ingretosau, desi eram destul de young – totusi, intelegeam clar cum merge treaba

    nu ai pile si nu ai cum sa faci rost de butelie???? urmaresti masina cand vine pe strada si ii iei cu gadi-gadi pe romanes-ii care duc comenzile

    muieri de tot felul alegau in capoate matlasate dupa ei, iar ei filtrau, filtrau…o ochioasa, o desfacuta la ultimii nasturi, o mortii lor – ce drac sa faca bietele femei, cand aveau de fiert amaratele alea de scutece sau de facut zacusti si mama lor…
    mda

    pe de alta parte, anii trecuti am lucrat la o mare bengoasa firma de constructii – romaneasca, iar unul din directori – imagineaza-ti un rotofei nascut la malu cu flori, cu ochi pofticiosi si fatarnici

    eu, secretara – sa ma suga – ca m-am sturat de ideea aia tampita de secretara clasica, tuta si care isi face unghiile la birou

    am si neuroni, dau si randament si nici nu fut directori boi

    insa imi place sa rad si sa glumesc

    si desigur ca boiii inteleg in felul lor asta

    dom’ director malu-cu-flori a trecut intr-o zi pe langa mine si mi-a lipit o mare palma derect in buca stanga, pe azimutu careaia isi avea el cararea – lipitoare, tata, si mai multe nu

    am ramas cracanata

    el, ca o floricica, si-a continuat traseul glorios ca si cum este in absolut firea lucrurilor chestia asta, asa de naturala si simpla, nu-i asa?????????

    eu ma intorc spre el si incep – Ce faceti domnu piele – nu dau nume, persoana importanta :)))))

    si tot asa i-am repetat asta, pana am ajuns la el in birou si am inchis usa

    omu deja era deconcerta, dezorientat

    zic

    am facut eu ceva, care v-a dat de inteles ca mi-as dori o palma pe cur

    m-am comportat cumva provocator sau ceva in genul, ca sa aveti impresia ca puteti face asta cu mine relax

    oricum boceam, dar tot nu ma lasam

    omu deja isi ferea privirea, era undeva infipta in parchet, foarte interesante nervurile de fag

    pana la urma mi-a raspuns cu juma de gura – ochiu la imbinarea nut-feder

    NU, DANA, SUNT EU MAI ASA, MAI….MAI NEBUNEL ASA

    adica, pe romaneste, mai bou cu tate

    aha, i-am raspuns, am inteles. am vrut doar sa clarificam situatia

    si am sters-o

    juma de an nu s-a mai uitat in ochii mei

    si tot restul cat am lucrat acolo ma avea draga ca sarea-n ochi

    am plans in intuneric, desigur, dar am trecut si peste asta :)))))

    so….muia larga le dau, my friend si ei stiu clar ce fac, doar ca, din varii motive, li se permite

    si uneori nu

    • Asta e Romania, vaduvo… Plina de curve care se dezbraca pe net si de barbati subdezvoltati mental, ramasi la stadiul de dat cu bata in capul muierii in pestera, tarata pana undeva si apoi bagat pula in ea. ASTIA SUNTEM, CU ASTA DEFILAM !!! Noi inca nu am depasit Evul Medfiu, stiu ca e greu de crezut, dar chiar asa este !! Au spus-o sociologi, oameni importanti, nu eu….

      Adevarul e ca, cum spuneam, TOATE FETELE DIN TARA ASTA INFECTA ISI PUN POZE NUD PE FACEBOOK, poti vedea in linkurile mele de mai jos… E vina femeilor cu siguranta, ca s-a ajuns aici. E numai vina voastra.

  2. Hartuirea pulii… Niste minciuni gogonate….. Niste fiinte care isi pun de bunavoie astfel de poze, de-abia asteapta sa fie “hartuite” ! :

  3. Va jur ca ma gandesc foarte serios la emigrare….pentru totdeauna….

Comenteaza acum cat nu's atent

