Alternativa? Arata’i curu’.

images-12Cum ar fi sa’ti arat curu’? Pur si simplu, imi dau budigaii jos si’ti arat curu’. Doua buci. Ca’s urate, frumoase, bombate sau paroase, ti le arat. In mijlocul strazi, restaurant… pe unde ne apuca cearta. De ce sa scot pistolul la tine? Sabia sau ciomagu’? Imi dau pantalonii jos si’ti arat curu’. Conflicte internationale? Frectii. Nu mai bine punem femeile sa ne arata sanii? Un fel de Elvetie, o tara neutra adica, sa jurizeze. Tara cutare, cucoanele tale is mai faine la ugere! Ai castigat razbelul.

Ce sicane? De ce sa te certi, sa scoti arma si sa omori pe unu’ la fel de nervos? Orice obiect care imi pune in pericol viata, genereaza in mine agresivitate. Scoti cutitul? Pun mana pe pistol, ranga sau bordura.? Uite cum vine drama. Doi nervosi cu mintea intunecata de frica sau de ura. Iti dai pantalonii jos si’mi arati curu’? Pai ce sa mai zic cand vad un cur flocos? Pe langa mine alti 48 deja se tavalesc de ras, cum as putea scoate arma? Razi pana te caci pe tine si gata.

Te sicaneaza o blonda in trafic? Pai sa vad eu cum mai vrei sa’i dai trei scuipati in ochi daca’ti arata bunaciune de cur. Se supara cucoana de langa tine? Arata’i cucu. Astea. Vrea flori? Epileaza’ti dracului oo’le si arate’i ce dichisit esti. N’ar fi mai simplu? Ce tot atata ura? Omoara un caine un copil? Vopseste’i pe toti lila, vernil… Pana mea! Cum sa fie agresiv un caine roz bombon? Da? Bine sa fie si ceva mai extrem? ¬†Violeaza unu’? Mbun, imobilizeaza’l si caca’te in gura lui. Tu si inca vreo 400 de insi iritati din cauza faptei.

Parerea mea

3 Comments to “Alternativa? Arata’i curu’.”

  1. Mai pacifist decat Bob Marley! Fain! De mult nu mai intrasem pe aici.

  2. daca asta-i curu tau sa stii ca nu o sa mai am fantezii erotice cu tine =)))

Comenteaza acum cat nu's atent

