Domnului Radu Banciu. Cu drag.

th (2)Mie imi place Radu Banciu. Nu stiu daca asta e un defect. Imi place pur si simplu. Chit ca scoate destul de gay limba la mine cand il vad seara la televizor. Ce nu’mi place? Ca ma face mediocru. Ca el crede ca, daca am tinut un carton in mana pe la protestele astea vis a vis de Rosia Montana, sunt platit. Nu maestre, nu am fost!

Am fost, daca vrei, pentru ca sunt naiv. Pentru ca, analizand bruma de informatie care a ajuns la mine, am considerat ca nu e bine ce urmeaza sa fie. A cui e vina? Nu stiu. Spune’mi tu. Bruma de chimie pe care o stiu din scoala imi dicteaza ca ce urmeaza sa fie acolo nu e ok. Nu, nu scoate limba la mine. Nu fac confuzie intre cianurile care sunt folosite in procesarea unui minereu si cianura de potasiu. Asta o stiu fara sa ma fi platit cineva. Ce ma uimeste? NU ma uimeste nimic. Ce ma deranjeaza???

Ma deranjeaza ca tu, un om cu o cultura mult peste medie, ajungi sa ma faci betiv de centru vechi. Nu stiu daca stii, dar si Mircea Badea a facut la fel. Ma deranjeaza ca tu, un om care pari foarte obiectiv, crezi ca niste zeci de mii sunt mediocri. Chiar or fi toti? Mediocri? Domnule Radu Banciu, are rost sa te intreb care e diferenta dintre mediocru si naiv? Care e diferenta dintre domnia ta si MIrcea Badea in cazul asta? Faptul ca ala e fatis idiot? Cum ar trebui sa interpretez eu vehementa cu care le dai in cap catorva mii de romani?

Da, poate ai dreptate. Da, poate multi sunt platiti. DAR poate nu sunt totusi vanduti cu totii. Poate vorba ta, unii sunt doar naivi. Naiv inseamna mediocru? Ah, IT’ist? Nu stiu daca stii, fara ‘aitistii’ astia, nu mai misca nimic in lume la ora actuala. Ti se mai vedea limba aia jucaus plimbata in coltul gurii doar la radio. Intelegi?

Da, nu cred ca un bucurestean crescut cu ceai dimineata si cu pui de Avicola sa hotarasca in locul unui miner. Da, nu sunt in masura sa stabilesc eu soarta aluia. Corect. Vino insa cu argumente. Dupa o zi de munca, stau pana la 11 seara sa te ascult cum ma faci mediocru. In prima seara eram doar naiv. Diseara cum sunt? Fucking Retard? Betiv? Un onanist care a futut’o pe ma’sa? Pai? SI basina aia de Mircea Badea a inceput tot asa. Imi amintesc clar c’ai fost foarte indignat vis a vis de asta. Radu Banciu, esti un Mircea Badea la fel de idiot, dar un pic mai cult?

Eu? Sunt un telespectator care, din respect pentru felul in care iti faci treaba, prefera sa te asculte pe tine. Sunt totusi un mediocru. Tu asa zici. Astia sunt ascultatorii tai? Si pana la urma ce nu ne convine? Ca suntem naivi? Pai suntem. Nu?

4 Comments to “Domnului Radu Banciu. Cu drag.”

  1. toti ne bate,toti ne injura,toti ne ………………………………………………………. ! ! !

  2. Banciu e latraul de serviciu al lui Basescu, adica al celui mai mare incult presedinte al Romaniei. Nu se poate sa va scape aceste “amanunte”! Asadar, va acceptati etichetarea venita de la o javra precum Banciu, lasandu-va pacalit de diplomele pe care le flutura in studioul de filmare ori tineti cont de vorba: “Afara-i vopsit gardul, inauntru leopardul” si veti scapa de gandul care va macina de cand ati realizat ca probabil ati fost naiv.

Comenteaza acum cat nu's atent

