Suete cu Maurice Munteanu. Care stie de toate.

images-10Care’i treaba cu barbatii romani de peste 35 de ani? Doamna stie, se pare, cel mai bine. Acum, nici nu stiu daca i’a incercat chiar pe toti, na…Daca n’o avea cateva sute de mii de ani, nu cred sa fi avut timp. Daca’i are totusi… Pai, mai doamna, la etatea asta ma mir c’ai mai avut pe cine experimenta. In fine, ziceam de doamna Maurice.

Doamna Maurice spune (CITESTE AICI) ca barbatul peste 35 de ani nu stie sa sarute… Corect, daca nu’mi place femeia, nici eu nu stiu. Poate’i miroase gura, poate are mustati… Dracu’ stie!

Nu stie ce numar poarta la jeansi. Touche, nici eu nu stiu. Corect.

Nu stie sa danseze… Ba da doamna, e posibil ca barbatul de peste 35 de ani stie. Sau nu!?!?!?! Poti avea insa 28, 34 de ani si sa nu stii sa dansezi. Nu e chiar obligatoriu sa stii oricum.

Nu stiu sa flirteze sau sa poarte barba… Serios? Incep deja sa cred ca parerile dumneavoastra sunt deja frustrari. Acum pe bune, eu ce vina am ca’n cercul dumneavoastra de cunostinte sunt doar ingramaditi? E o generalizare periculoasa, zic.

Barbatul de peste 35  de ani nu stie sa’si aleaga parfumul… Da’mi voie distinsa doamna sa’ti spun un mare adevar: daca dumneata nu ti’ai permite un parfum bun, sa fii convinsa ca unul facut cadou de un “nepriceput” din asta o sa ti se para cel mai fain ever. O sa se potriveasca perfect elegantei si distinsei tale persoane. La afirmatia asta ai dovedit ca habar n’ai sa cataloghezi un barbat. In cazul asta, articolul domniei tale e pur si simplu poveste. Frustrare.

Nu isi pot asuma o femeie mai puternica decat ei. Doamna, daca ai 185 de kg da, ai dreptate. Nimeni nu e atat de curajos. Daca te referi insa la aspectul personalitatii, da si aici. Parte din ei nu pot. Totusi, n-or fi toti niste mamaligi.

N’au umor? Nu stiu unde sa va invite in oras? Repet, in ce cercuri va invartiti? Iesiti cumva cu elevi?

Nu stiu sa prepare corect un Martini, nu conduc masini cool…La afirmatia asta mi’au sarit mucii din nas cand am inceput sa rad, scuze! Nu stiam ca’i am acolo. La celelalte hai, is cat de cat decente. Asta in schimb… Va rog sa apreciati tonul politicos. Cei care ma stiu cat de cat, stiu si ce’i in capul meu vis a vis de povestea asta. Acum ati fost pur si simplu nesimtita. Ati facut o afirmatie usor cretina. Nu va suparati pe mine! Nu e obligatoriu sa’si permita tot romanul o masina”cool”. Nu e obligatoriu sa stie sa faca un martini.

Parearea mea..

14 Comments to “Suete cu Maurice Munteanu. Care stie de toate.”

  1. Fiecare varsta are frumusetea ei! Din proprie experienta spun ca, dupa varsta de 35 de ani chiar m-am simtit altfel. Banuiesc ca si un barbat simte ca este noua etapa a vietii. Oricat de aiurea ai arata fizic, adica nu ai corespunde standardelor, si barbat si femeie esti ” super cool”! Cu conditia sa fii un om ingrijit, bineinteles. Din punctul meu de vedere, barbatii tocmai de atunci incolo isi capata acel sharm, acea maturitate. Doamna cred ca isi doreste sa traiasca o adolescenta prelungita si nu are cu cine! Dar daca este gerontofila? La asta nu m-am gandit! Poate catalogheaza asa barbatii la 35 de ani comparandu-i cu cei de 115 ani care i-ar placea ei! Ca aia sunt trecuti prin viata si stiu si cum e cu Martini-ul, da Dumnezeu si mai tin minte si ce masura au la pantaloni, ca sa acopere izul de fosila, se intereseaza de cel mai bun parfum si si-l cumpara….si cred ca MAI tin minte cum sa satisfaca si o duduie { ca daca nu, ii arata ea si el se conformeaza fericit, clantanindu-si proteza} :] Doamne, bine ca nu va cunosc personal, ca-mi era mai rusine! :]

  2. Aplauze! Ai reusit sa ma faci sa zambesc si azi.Esti superb! O zi minunata.Pup.

  3. :)))))))) chiar nu se refera la martini la propriu, e vorba de o eleganta asumata si unica cumva, martini-ul e ca o metafora, sau masina cool, cit despre parfumuri si altele nu doar barbatii si femeile stau prost la categoria aia, chiar nu iti trebuiesc galeti de bani sa fi decent.
    Nu ii iau apararea dar este foarte decent omu, chiar e smecher blogu daca’l citesti, o sa descoperi povesti destul de misto

  4. 1. fontul de doi bani pe care il folosesti ca titlu pentru blog e facut in paint?
    2. la cum arati in poza nu stiu zau ce cauti pe un blog de moda
    3. daca asa ai interpretat articolul domnului Maurice, esti dovada vie a faptului ca barbatii peste 35 nu au simtul umorului sau esti pur si simplu prea prost pentru a intelege tonul articolului
    4. cand o sa ajungi macar la sfert din nivelul lui Maurice, sa ne anunti si pe noi
    5. imi pare rau ca ti-am facut un view in plus

    • Imi pare rau ca esti o tampita care se ia la cearta pentru cineva care cel mai probabil nici sa’i ia tigari nu ar trimite’o. Un om deosebit? Limbajul tau e decent? Ma cac in wiew’ul tau

  5. superba postare ! apropos,cine e Maurice Munteanu ca unul,spre rusinea mea fie spus,nu am auzit de dinsa ???.

  6. =))) uh-lala dar chiar ma simt mai bine :))am un moment in care chiar ma bucur sa vad ca exista oameni mai distrusi decat mine. parerea mea de femeie vesnic singura:
    – barbatul stie sa danseze ca el de obicei conduce, problema e sa aibe cu cine dansa si sa fie si ea pe picior potrivit,
    – despre forta, curaj si alte idiotenii… HAAA! da-i unui barbat femeia potrivita dupa care sa stea si in limba ca imediat e hercules, superman, tarzan toti la un loc plus mai stiu eu ce zeitate masculina…
    -nu stiu sa isi aleaga parfumul?!? gizasss!!! nici nu trebuie un barbat sa isi aleaga parfumul, femeia trebuie sa aleaga parfumul potrivit sa fie si pt nasul ei dar si potrivit cu pielea lui. parfumul trebuie cautat in functie de piele nu dupa nasul vreunei cucoane. iar parfumul pt femei trebuie cautat de barbat. sa mai adaug ca trebuie sa fie si in functie de personalitate? cfe esenta poate o femeie sa “inspire?”
    nu stiu sa sarute, unde sa invite, nu conduc masini cool=))) in ce cerc se invarte doamna/domnisoara/domnisorul se invarte in cercuri care il accepta “low standard” … ce barbat e interesat de un astfel de domnisor?:)) … ah la naiba :)))

  7. S-a atacat Maurice, te-a jignit pe facebook ca o femeie sedusa si abandonata. Ea in bula ei de sapun nu poate sa conceapa ca exista si alt fel de umor si alt fel de oameni inteligenti care nu rezoneaza cu ea. Vrea sa fie regina ca orice gaozar si lumea care nu-i miroase pfffflatulatiile e naspaaa. hahahaha

Comenteaza acum cat nu's atent

