Cu limba … P’acolo. “Domnului” Maurice Munteanu (un fel de Zoso al modei).

Snapshot_2013-09-10_175422Pentru inceput as vrea sa stabilim un aspect: nu am nimic cu travestitii, cu “fatalii” astia de’si iau delicat coltul camasii in gura cand fac o laba. Nu am o problema nici cu relevantii astia de’s gata sa’si bage un bec aprins in cur de dragul popularizarii. E fix problema lor. Placerea lor. Daca lor le place sa’si puna singuri mana pe cur cand se onanizeaza… Treaba lor! E plina lumea de nebuni.

Maurice Munteanu. 

Azi l’am descoperit si eu. Nu stiam cine e. Bine, nici acum nu stiu exact. Cred de altfel ca nici el nu stie. Sunt multi aflati inca in cautarea sexualitatii, altfel nu se explica aplecarea lui spre erectii sau alte subiecte pe care cei aflati in prima faza a retentiei anale o aduc in discutie. Fiinta de care va vorbesc a concluzionat: barbatul de peste 35 de ani e labagiu. Ma rog, pe acolo. Normal el (travestitul) a vrut sa spuna altceva. Imbecilii aia de’au comentat si pe care i’a jignit cum au vrut momitele lui, n’au inteles. El e prea subtil.

Ma, Maurita, nu esti subtil. Subtilitatea e apanajul omului inteligent. La tine nu e cazu’, intelegi?

Trafic? Mbuuun. Stii care e diferenta intre cateva Crudute ( adica tarfe d’alea proaste) si vreo doi ametiti cu care impartasesti opinii? ZERO. Ma rog, un numar. 7-8 fiinte. Cam atat a insemnat “traficul” pe care tu si basina aia de blog l’ati facut pe Frozenideas. Intelegi? Asta era acum vreo cateva ore. Or mai fi cativa in plus. Deci sa lasam traficul. Daca eu nu am considerat ca vreo 90 intrati in acelasi interval de timp de la mine la tine reprezinta trafic, chiar nu e cazul sa vorbim despre asta.

Calitatea cititorilor? Lasa’ma sa fiu nesimtit. Ti’as zice SA’MI SUGI PULA. Ma tem insa ca’ti place asta si nu esti tocmai genul meu. Ia’ti tu la puricat “cititorii” si vezi ce’au comentat la mine, apoi vorbim si despre calitatea lor. Ah, scuza’ma. Tu esti un relevant care’si face cititorii vite, vaci. Maaaare smecherie. Mare Nume. Maurice. Da’ ce pula mea ma, laba trista? Gheorghe nu’ti mai place? Te’ai trezit direct Maurice?

Maurice Munteanu. Ma, cu asa nume nu stiu daca te’as lua la palme sau te’as  fute. Cine cacat mai esti si tu? Bantui de 15 ani pe net si nu am auzit de tine. Lamureste’ma. Spune, da, eu sunt cutare! Ma si vad vreo fimoza preputiala picata direct din pula lu’ Versace. Tu, muritor de rand trebuie sa mi te inchini. Atunci da, ma fac mic si ma retrag. Pana atunci? Esti fix pielea pulii. Esti un fel de Maurice. Intelegi? Un fel de Naomi.

Mortaciunile dracului ce sunteti!

Ps. Niste “cativa” cititori considera ca fac urat cand ma enervez. Le cer scuze, domnule Maurice! Cititorilor mei le cer scuze pentru limbajul meu. De asemenea, ca sa vedeti cam in ce hal ma doare in cur de “traficul” domniei voastre, va stau la dispozitie cu niste date tehnice. Numa’ asa, poate sunteti curios 🙂

11 Comments to “Cu limba … P’acolo. “Domnului” Maurice Munteanu (un fel de Zoso al modei).”

  1. :))))))))))..No Comment!..m-ai lasat fara cuvinte.Aplauze!

  2. asa si ce’ai vrut sa arati pana la urma, ca sunteti la fel sau ce?

  3. De l ce v-ati luat, badie? Sunt ceva mai absenta in ultima vreme asa ca spune-mi pe scurt 🙂 Nu de alta, dar n-ai mai facut de multa vreme atata apel la vorbe tari/neaose etc. Sunt tare curioasa ce te-a starnit.

  4. =)))) asemanari in limbaj?

  5. Bună ziua. Citind postul dumneavoastră vreau să vă spun doar atât: MUIE! Înțeleg că ăsta e genul de cuvinte care vă fac bine și, din propria experiență, vă spun cu simpatie mascată, dacă tot vă place muia, renunțați la barbă. Sperma se scoate greu din păr.

  6. recitiți, vă rog, comentariul anterior spre a nu reveni cu întrebări care să vă pună într-o lumină defavorabilă.

Comenteaza acum cat nu's atent

