Eu nu mai vreau nimic. Mi’e lehamite deja.

Si eu as vrea sa’mi creasca frumos copilul, in siguranta. Nu vreau sa stau cu grija ca pe strazi sunt talhari care’l pot omori pentru o pereche de cercei, drogati care sa’l nenoroceasca pentru un telefon. Pedofili, caini comunitari sau soferi inconstienti. Orice om responsabil este sau ar trebui sa fie de acord cu asta. NU VREAU, EU NU VREAU ca cei mici sa interpreteze ceea ce vad acum in jurul lor. Eu nu vreau sa dezvolte un spirit justitiar, nu vreau ca un parinte sa’l lase sa inteleaga ca o barbarie poate fi solutia. Eu nu vreau ca urmasul meu sa creasca asa, nu cu iluzia ca ucigand ce nu intelege, rezolva o problema.

Bun, noi nu mai putem. Suntem preaimages-8 inchistati in tot felul de minuni. Copiii iubesc animalele, stim bine asta. DE CE SA INVETE CA TOT CE LE PLACE TREBUIE DISTRUS CU BARBARIE? Omorat cu sange rece. Nu ne pasa de caini, pot intelege asta. Drama prin care o rasa de cacat trece cand isi vede copiii morti e foarte evidenta. Eutanasierea? Justificata. Nimic de zis. Sa’ti obligi copilul sa fie martor la cruzimea la care tu, adultule, te pretezi? Mai gandeste’te. S’ar putea sa fii si tu vinovat de moartea unui om. Toti suntem. Toti intretinem in puscarii criminali mai periculosi decat un caine, pedofili, talhari. Ati auzit sa fie vreo unu’ linsat in ultimii zeci de ani? NU? De ce? De talhar va e frica? De criminal va e frica? Va e frica pentru viata voastra? Daca vedeti tigani cu sabii ocoliti tot cartierul, va cacati pe voi de frica. Nici la politie nu aveti tupeu sa sunati.

Cainele? Nu poate raspunde unei bate. Toata frustrara unei rase transformata in CARPE, toata frustrarea unor LASI se rasfrange asupra cui? Justitiarilor! Corectilor! Va laudati in fata copiilor si vecinilor ca faceti dreptate, ca omorati un caine care a ucis. Perfectilor, rasa superioara ce sunteti! Voi, voi sunteti viitorul unei natii formata din LASI, o natie de CARPE gata sa crape capul celui fara aparare. Celui care va ajuta sa refulati. A celui care ajuns sa fie culpabilizat tot din vina omului, trebuie ucis.

4 Comments to “Eu nu mai vreau nimic. Mi’e lehamite deja.”

  1. Macar daca e vorba de capre sa se adopte prin lege si pozitia regulamentara obligatorie…ca sa nu se mai catere pe garduri si sa se arunce cu coarnele inainte. Ca de aceea exista stari de astea confuzionale…mai au si caprele un zvac …si hop pe gard sa behaie 🙂

  2. Frozenule, iar esti ambiguu. Nu mai inteleg nimic. Tineti hemoroizii in cutie?:))

  3. nu si tu…. tu nu trebuie sa nu mai vrei nimic…

Comenteaza acum cat nu's atent

