Muie RDS-RCS

thNuma zic.

Domnisoara, problema mea e ca platesc un serviciu de care nu beneficiez. Ok, care e problema dumneavoastra? Zic, platesc un internet pe care nu il am pentru ca am divortat dupa ce s’a semnat contractul cu dumneavoastra.

Buuuun

Domnisoara inca batoasa. Dom’le, tre sa veniti cu cucoana care a semnat contractul… Bine, a murit. A plecat in Burundi, nu am de unde s’o iau. Intelegeti? Intre timp am divortat.

Da, da trebuie sa vorbim cu semnatara contractului…

Si atunci a inceput cearta.

Zic, domnisoara, ce nume apare pe contract? Zice fatuca numele, confirm eu cu numele meu si cu adresa + cnp, adresa parintilor, a unchiului mort dupa ce’a fost prins la femei de nevasta’sa + lungimea cutitului cu care a fost injunghiat apoi domnisoara revine. Trebuie sa vorbim cu semnatara contractului. Unde’i lege nu’i tocmeala…

Zic. Domnisoara, daca esti idioata si nu putem comunica, da’mi un sef la telefon. Domnule, e vorba de niste proceduri… Domnisoara, procedura spune ca eu trebuie sa platesc o suma de bani pentru a beneficia de un serviciu oferit de o firma, e ok pana aici? Ce scrie in dreptul adresei mele?

Pai scrie Achitat.

Sunt restant? E vreo problema cu contractul care e facut pe adresa de la care va contactez?

Nu, e ok. Apare Achitat

Ok, teoretic ar trebui sa beneficiez de serviciile pe care le platesc. Da?

Da domnule. Imediat ce semnatara contractului ne confirma plata

Ma scuzati zic. Aveam senzatia ca ati spus ca scrie ACHITAT in dreptul adresei mele. Nu asa ati zis?

Ba da domnule, insa trebuie sa confirme semnatara contractului…

Bai fratele meu. Ce’a fost la gura mea in urmatoarele 5 minute nu doresc dusmanilor mei sa experimenteze. Ca tre’ sa vorbim cu ea… Pai mori da’te’n mortii ma’tii si vorbesti cu ea pana te plictisesti. Tu nu intelegi ca nu am de unde s’o iau? Ma, cat de cretin si de retardat sa fii sa nu pricepi? Zic, bine. Schimb contractul, e ok? Am net dupa aia? Domnisoara zice ca da. E ok sa schimb contractul.

Bine, si pana ajung eu sa schimb contractul, ce facem? Va platesc degeaba factura? Nu zice domnisoara. Daca ne contacteaza semnatara contractului se rezolva automat. Va dam drumul la internet… Momentul in care m’am pierdut cu firea. Zic fa, idioato. Daca eu te pun capra pe tine si tu esti maritata, ceri acceptul sotului pentru un orgasm? Ea zice: domnule… Eu nimic. Morti si raniti, proaste si idioate angajate dupa criterii despre care nu e cazul sa pomenesc acum.

Puncte, puncte…

Acum am net

Stimata firma RDS-RCS, pe ce criterii angajezi dumneata? Sunt reduceri la impozite daca angajezi handicapati?

6 Comments to “Muie RDS-RCS”

  1. :)))) Da, asa se pare. Pe mine m-au deconectat de la TV si cand le-am spus ca vreau sa achit la zi si sa renunt la contract mi-au comunicat senini:” Trebuie sa achitati contravaloarea reconectarii, noi va reconectam si apoi faceti cerere de reziliere si va deconectam.” :))))
    “Bine, dar eu sunt deja deconectat . Nu este mai usor sa fac cererea acum?” “Nu nuuuu, intai trebuie sa achitati taxa de conectare, vine in 24 de ore un angajat sa va reconecteze si apoi…” “Atunci lasati asa. Ne-om mai vedea noi”

  2. Sunt revoltat, dom’le: aă confunzi tâmpiţii … cu nişte bieţi handicapaţi?!

  3. =)) daca stiam ca esti asa de eficient apelam la tine sau la metodele tale… eu a trebuit sa astept a saptamana de zile sa imi recuperez banii pt o excursie anulata tot din cauza agentiei in ultimele doua zile am reincaarcat de 2 X telefonul. pe ce criterii se fac angajari? mai intrebi? daca se vede numai incompetenta si prostie, pe ce criterii crezi ca a fost angajata? e eficienta in alt domeniu, daca aveai sani, cur si erai frumoasa te angajau si pe tine, sau probabil daca errai ceva neam cu vreun sef ceva…

Comenteaza acum cat nu's atent

