Like

2013-08-27-11-00-14-1649038428

S’a stabilit. Nimic pe lumea asta nu e de nefacut, imposibil. Totul e sa dai sau sa primesti LIKE’ul potrivit la momentul potrivit. Normal, persoanei potrivite. Facem politica pe internet. Cu cat lumea apreciaza mai mult ce faci, primesti like. Daca ai multe inseamna ca esti relevant. Nu, nu rezolvi nimic ca scrie acolo: 1234 persoane like this. Daca se imbolnaveste unu de ciuma si scrie repede pe internet despre asta…3000 de persoane like this.

Idioti.

Moare unuia cineva drag si spune despre asta? Ati ghicit, si la asa ceva sunt cativa stupizi care dau like. A ajuns like-ul asta sa fie dat atat de aberant si de des incat multi il dau in virtutea inertiei. Practic nu se mai uita: ah, a zis ala ceva. Like. Ce’a zis? Cui cacat sa’i pese? Adica eu nu dau like? Are deja 1999, dau repede. Eu sunt numarul 2000. Yeeees, mare realizare.

O duduie indobitocita de nevoia unei atentii false isi suge burta, isi botoseaza botul si’si face singura o poza in oglinda. Daca are vedere la buci, s’a scos. 50. 000 de labagii sau alte curve din astea lesinate de foame like this. O pagina merituoasa cum e ” Sunt Roman deci pot” este apreciata de cateva mii. Nu va intreb daca e corect, n’are rost. Sunt tot mai putini romani si tot mai multe curve sau labagii.

L

ike this domnilor.

Cataclisme, catastrofe, buba neagra sau un homalau deflorat impotriva vointei lu’ tat’su. Lipitori, unu’ inecat in wc sau spanzurat de coaie din motive de scumpiri primesc cacatul asta de like. Unde te uiti, orice asculti – like, totul se rezuma la like. Unii sunt atat de cretini si de indobitociti de idee incat ajung de’si dau like singuri. Sa fie acolo. Doar nu’i pe bani.

Ah, mai e si Share. Ridicolul ridicat de multe ori la rang de arta trebuie impartasit. Nu?

Emisiunea gibonului ala cret de Maruta nu o sa se mai numeasca Happy Hour. O sa fie ceva cu “La Maruta”. Ia verificati cate like-uri are stirea deja. De curiozitate.

5 Comments to “Like”

  1. Daca sunt total de acord cu dumneavoastra, domnule, mi-e frica sa mai dau like! Mai bine va scriu aici cateva cuvinte! :] :] Unde mai pui ca moderatorii ii intreaba pe intrlocutori: “si, spune-le oamenilor, unde poti fi gasit?” Raspuns invariabil: ” pe pagina noastra de facebook, ne gasiti acolo! Dati like si share” E ca atunci, dupa ’90, cand fetele care participau la concursuri de Miss… erau puse sa-si spuna pasiunile. Evident ca toate raspundeau la fel: ” iubesc muzica [manele cu Dan Armeanca, probabil] , plimbarile si dansul.” A, si toate erau studente la Drept. Dupa asta a urmat exodul de ” dansatoare” in Italia. Nu am inteles deloc ce naiba inseamna vanatoarea asta de like-uri, macar financiar, pentru dobitocii astia. Am mers pana acolo ca l-am intrebat pe Google! Am aflat din diferite postari ca nu se castiga nimic, nici macar numarul de vizualizari ale unui videoclip de pe youtube nu aduce satisfactii financiare! Si atunci??? Ei, cred ca am ajuns la stadiul ala in care, inca ma mai vad trufanda, dar eu sunt de fapt din categoria ” nu stiu, maica, pe vremea mea nu era asa ceva!” Aseara m-a apostrofat o pustoaica de scoala generala ca am zis de freza mult mediatizatei Antonia ca este ca a unei femei amarate care nu a mai avut bani sa-si mai vopseasca parul si l-a lasat asa, sa-i creasca, desi ea ar fi fost bruneta si fusese vopsita blonda, candva, in Cretacic. Asa are parul, la poale blond si calota este saten inchis. Pentru asta si ca nu i-am dat like-ul de rigoare…. mi-am luat-o rau! :] :]

    Asa-i vorba cu Maruta? Vaai, cel mai antipatic oltean! Isi schimba emisiunea denumirea? Acum ca a plecat Sarbu de la MediaPro…incep soarecii sa joace pe masa! Imi vine sa zic mai multe dar pe urma se cheama ca sunt segregationista! :] :]

    You have a nice day, domnule!

  2. “O duduie indobitocita de nevoia unei atentii false isi suge burta, isi botoseaza botul si’si face singura o poza in oglinda.”

    O fraza atat de buna merita si o imagine atasata care sa exprime cat mai fidel cuvintele scrise :

    http://www.facebou.ro/2013/sexy/sus-pe-bar-sus-pe-bar-in-cazul-nostru-sus-pe-chiuveta/

    Ce zici maestre, ma pricep ?!

      • Cand ma apuca si pe mine damblaua si scriu peste tot ca toate-s tarfe in Romania, sa vezi tu ploaie de injuraturi si comentarii de genul “esti frustrat, daca tu umbli doar cu tarfe, nu inseamna ca toate-s asa”, si alte aberatii asemanatoare…

        Ce sa le explici unor idioti care nu nu vor sa vada realitatea ?! Lor le convine ca toate o sug pe 5 lei… Inconstienti…

  3. Dar stai ! ( vorba reclamei…) Mai am 2 exemple, nu pun mai multe ca oricum mi-e greata deja :

Comenteaza acum cat nu's atent

