Despre sfarsitul lumii si alte rahaturi.

images-1Personal imi e foarte greu sa cred in astfel de preziceri. De fapt nu stiu daca nu cred sau ideea de estinctie ma sperie. Nu m’am gandit foarte bine la asta. Toata aceasta teorie mi se pare, in multe cazuri, usor fortata, deplasata. Bine, si lipsa detaliilor poate genera multa neincredere. De aici probabil si refuzul multora de’a crede in genul asta de informatie.

Ok, vine apocalipsa pe 23 August. Asa a prezis betivul ala de Rasputin. Inaintea lui insa au povestit’o si mayasii, aztecii sau nu stiu ce popa escroc de prin America…

Bine, sa zicem ca vine. CUM VINE? In ce forma? Ne cade un bolovan din cer? Luam foc? Un alt potop ca pe vremea lu’ Noe? Teoretic, o asociere intre posibilitatea estinctiei prezentata de oamenii de stiinta, are o logica vis a vis de asta. Partea proasta e ca si varianta prezentata de biserica este cam in aceeasi forma – prezentata altfel insa e cam aceeasi.

Personal sunt speriat de lucrul asta. O topire rapida a calotei glaciare ar aduce inudatii masive. Asta ar putea fi asociata cu un potop. Cine poate contesta? Ploaia de foc din biblie ar putea fi asociata cu o ploaie de meteoriti despre care oamenii de stiinta vorbesc. La fel de probabila ar fi si aceasta varianta.

Vreo boala fatala? Un virus letal scapat de sub control? Posibil. Asta ar fi asocierea cu ciuma promisa de Dumnezeu pacatosilor…

De venit vine ea, nu ma indoiesc. Cand insa? Cine stie? Mai bine zis: cine vrea sa stie? Si, daca stii, la ce’ti foloseste?

Asta ar fi intersant de dezbatut. Pana la urma ce’ai face daca ai sti ca peste o saptamana vine sfarsitul? Daca ai fi singurul care stii? Ai face probabil multe. Dar daca ar sti toata lumea? Ai mai avea ce face? Ai mai putea face ceva? Haosul ar fi total.

N’ai mai face nimic. Cel mai probabil ai lupta pentru viata ta.

Ironia sortii: sa lupti o saptamana pentru o viata care oricum se duce in cateva zile…

9 Comments to “Despre sfarsitul lumii si alte rahaturi.”

  1. un crunt adevar.totusi ma doare la basca deoarece eu traiesc ziua de azi ca si cum ar fii ultima.

  2. Eu as sterge-o pe Marte. Se pregateste o expeditie 😀

  3. cand doamna Moartea va zambi la toti in mod egal , acel iad biblic va fi minciuna , totul se va reduce la exact ce ai spus : lupta pentru a mai trai o saptamana 🙂
    saptamana mea ar fi plina de feniletamina ,dopamină si testosteronul , ce plm pot alege cum sa mor !

  4. si cand v-am zis ca in fiecare an apare un sfarsit al lumii, n-ai vrut sa ma credeti

  5. Eu imi doresc sa vina, si tot nu vine. Viata in Romania e un chin, asa ca….astept potopul sau meteoritul…dar veniti dracu careva odata, ca m-am saturat de suferinta…

Comenteaza acum cat nu's atent

