Sunt un roman de care tiganii ‘se rade’

tigani-in-europaNu’i asa? Pana la urma nu e vina tiganilor ca romanii sunt lasi si tradatori. Parca asa a spus Madalin Voicu. Nu? Romanii sunt o natie de tradatori si de lasi. Pai, nu vreau sa’mi depasesc conditia. Vis a vis de repatrierea defunctului “rege” eu vreau sa fiu jigodie. Eu NU VREAU ca din banii pe care’i dau eu statului sa se plateasca repatrierea unui suveran care are peste 3 milioane de supusi. Peste 3 milioane de supusi din care sunt platitori de taxe si impozite cati? Sunt? Exista si asa ceva?
Averea oropsitei si nefericitei familii Cioaba este estimata undeva la 2 milioane de euro. Rudele nu sunt nici ele in situatia de’a nu avea dupa ce bea apa. Daca’i vezi pe la petreceri iti amortesc falcile pur si simplu. Masini incredibil de scumpe, kilograme de aur afisat ostentativ… Despre ce vorbim?
Bine, recunosc ca suma e absolut jenanta. Sunt curios daca o exista v’un deviz din ala sau cum s’o numi. Desfasurator din ala in care sa vada si (onoratii supusi) pulimea cum poate fi atat de scumpa o spitalizare. Fie ea si intr’un centru privat.
Totusi, nu despre asta vorbim. Nu ma aranjeaza deloc o astfel de aroganta. In conditiile in care statul nu are bani sa aduca medicamente pentru te miri ce boala sau alte minuni, sa’i platesti unuia foarte bogat repatrierea mi se pare ultima forma de nesimtire. Oricat de rege ar fi el.
Sunt 3 milioane de tigani. Hai, sa vedem SOLIDARITATEA TIGANEASCA acum. Sa va vad cum faceti cheta sa va aduceti regele in tara. Lasul si tradatorul din mine da spaga la spitalele din Romania. Nu mai am bani de dat si pentru un monarh inchipuit.
Asta e de competenta celorlalti doi monarhi. A imparatului autohton si’a aluia international. A printilor si celor trei case regale. De ce sa platesc eu pentru asta?

2 Comments to “Sunt un roman de care tiganii ‘se rade’”

  1. platim frate blogger deoarece nu am luat atitudine atunci cind s-a permis infiintarea partidelor pe criterii etnice.platim pentru ca atunci cind au declarat un rege de neam cioresc nu am mers peste ei sa le dam foc.platim pentru prostia si lasitatea noastra.daca indraznim acun sa zicem ceva astia merg la U.E. si ‘ne dau in git pentru xenofobie’.

Comenteaza acum cat nu's atent

