Soseaua Catelu 42… Alina Nedelea

images (1)I’m a bitch, I’m a lover, I’m a child, I’m a mother
I’m a sinner, I’m a saint, I do not feel ashamed
I’m your hell, I’m your dream, I’m nothing in between …

Alina Nedelea.

Cand am vazut’o prima data mi’am zis ca e combintatia perfecta dintre o frumusete letala si’o prostie periculoasa. Cine putea sa ma condamne? Traim intr’o tara in care o cucoana mai frumoasa da chilotii jos hodorogilor pentru bani, babele merg la biserica si ling oase de sfinti sau geamuri in care un hoit vechi de cativa zeci de ani ar trebui sa ne inlesneasca apropierea de Dumnezeu. Ceva nou? Nimic nou. E viata. Am cunoscut’o mai bine apoi. Nu mi’am schimbat parerea, a ramas la fel de frumoasa si da, uneori mi’a confirmat si faptul ca e duios de proasta.

Nu ma injurati, e doar parerea mea. E proasta pentru ca, desi are toate atuurile sa zboare efectiv, ramane ancorata intr’o realitate mai de cacat decat o existenta de cacat pe care o fiinta ar putea sa si’o asume pe lumea asta. Din punctul asta de vedere da, esti cretina! Ti’o spun cu toata sinceritatea.

Soseaua Catelu 42.

Spuneam mai sus: traim intr’o tara in care parte majoritara din noi lingem oase de sfinti. Tu iti permiti luxul sa spui ca la 15 ani faceai deja avorturi? Umblai cu o bucata de cacat in traista? Ce fel de diva esti tu? Mai si scrii asta intr’o carte… Mai si miroase. Ce exemplu dai tu? Vrei sa fii un exemplu? Pentru cine? Astea din ziua de azi umbla cu un cacat in gura cat e ziua de lunga. Despre ce vorbim? Iti permiti sa etalezi o existenta jalnica, o copilarie nefericita. Cui? Copiilor din ziua de azi? Astia cu aifoane? Cu creste pe cap de nu stii daca’s oameni sau papagali? Ti se pare ca astia stiu ce’s alea conserve expirate? Stiu ce’i ala stat la coada pe scaunel pana’ti cad dintii din gura de frig?

Se poate si mai rau. O tentativa de suicid poate fi ghinionista. E foarte posibil sa’ti reuseasca. Cui foloseste? Unuia care te pupa in cur cat e ziua de lunga s-ar putea sa’i pese. Cel putin cateva zile. Unuia caruia i’ai recunoscut in scris ca esti o curva, nu. Ca ai fost, ca ai fost fara sa vrei… Sau ai vrut… Cui dracu crezi ca’i pasa? Mie? Nu. Tie? Tie ti se rupe si mai mult. Repet, despre ce vorbim?

Toate cacaturile prin care ai trecut te’au intarit. Bun. Acum? Intre timp a venit si un copil minunat. Sper sa’mi dea Dumnezeu si mie unu la fel de reusit. Sper sa nu aiba viata ta, sper sa nu aiba viata singurei fiinte care a avut tupeul si bravura necesara sa recunoasca diverse.

Esti imprevizibila, labila. Esti frumoasa si asta probabil face ca multe sa ti se ierte. Ai un talent enorm, insa esti sclava propriilor tale slabiciuni. Asta te tine pe loc. D’aia draga mea repet: esti proasta. Scrii bine, toata lumea o spune, o spun si eu. Am vrut cartea sa ma conving de asta. Sincer, credeam ca lumea te pupa in cur, ca te lauda fals. M’am inselat. Am luat cartea in mana si nu am mai lasat’o. M’am enervat ca nu ai ce manca, m’am bucurat pentru mici realizari apoi, din nou m’am enervat c’ai fost in stare sa’ti dai chilotii jos pentru aceleasi slabiciuni de care vorbeam mai sus. De ce?

De ce nu? Pana la urma…

Asta e.

Viata

22 Comments to “Soseaua Catelu 42… Alina Nedelea”

  1. De ce, de ce, de ce si iar de ce…
    Cum adica de ce? Ca sa intrebe prostii, Fratila.
    Nota: mi-am dat chilotii jos. I-adevarat. Sutienul, niciodata. Complexul pieptului plat nu m-a abandonat nici azi!

  2. Am citit cartea. Mia plăcut. Bravo ei. Poate mai scrie. Așteptăm următoarea carte. Am văzut și pe LiterNet.ro că are o mulțime de articole.

  3. “E proasta pentru ca, desi are toate atuurile sa zboare efectiv, ramane ancorata intr’o realitate mai de cacat decat o existenta de cacat pe care o fiinta ar putea sa si’o asume pe lumea asta.”

    Uite de-aia niciodata nu ai cum intelege femeile.

    Cand nu au bani nici faima, ling pule de mosi fara nicio jena. Si se mai dau si virgine…

    Dupa ce ajung faimoase, tot la fel de proaste raman.

    Se pare ca femeia e o CAQUZA PIERDUTA. Indiferent ce statut social are, PROSTIA NU O PARASESTE.

  4. Io sunt proasta si nu ma mandresc cu asta.
    Matale esti frustrat…..dar raaaau de tot…..si mai esti si fudul.
    Eu, cel putin, ma rad ca proasta in targ. Zilnic.
    E ceea ce iti doresc si tie.
    Macar o data in viata.
    Nu de alta…dar ma simt generoasa. Am semnat un contract pentru un alt film. Dau de baut, mosule.
    Fara nici o jena.
    Vii??

  5. Majoritatea femeilor actuale isi dau chilotii jos chiar daca au tot ce vor. Din cauza ca sunt niste scursuri ordinare, carora le lipseste orice urma de umanitate, reduse la statutul primordial de “maimute”…

  6. Nu, ma! Tie pizda nu-ti dau. Si stii de ce? Pentru ca misoginii (ca tine) d-aia sunt misogini!!
    De-aia au pata pusa pe toate femeile!
    Ca n-au scula, ma! N-au!

  7. Ha, ha, ha…. cand ziceai ca faci cinste? Ca de restuț nu intreb LOL

Comenteaza acum cat nu's atent

