When you came into my life… (articol neterminat)

D’apai… Stiu, va mirati. Si eu ma mir. Ma rog, nu ma mir, ma mai apuca si pe mine. Trecem peste…

Ati avut vreodata sentimentul ala ciudat cum c’ati respira un aer supra-saturat cu ciment? Sau nu nu stiu ce particule din astea grele. Plumb, pana mea. D’alea de’ti muta plamanul in locul hemoroizilor. Caramizi, gaini… Tot felul de minuni. De parca fiecare gura de aer vine la pachet cu un roi de musculite, ca fiecare respiratie e dureroasa. Atat de dureroasa de’ti vine sa’ti bagi capu’ in vasul de toaleta. Cand crezi ca minunile alea de’ar trebui sa omoare microbii te’ar putea ajuta.

Momentul ala cand o cisterna de bere nu te mai ajuta. Cand alternezi tuica si vinul cu spirtul sau carmolul ramas de la bunica’ta prin nush ce pastele ma’sii de noptiera. Expirat si ala… Da’l dracu’, oricum nu’ti mai pasa.

Nu stiu, cred ca scriu despre ceva ce unii numesc DOR.

Mi’e dor de’mi moare in cap gandul, mi’e dor de’mi moare amintirea

Mi’e dor de’as arde tot pamantul, mi’e dor…

Iti sorb din gand privirea

Mi’e dor…

2 Comments to “When you came into my life… (articol neterminat)”

  1. Cui nu-i e dor? Macar de-o amintire….

Comenteaza acum cat nu's atent

