Numa’ zic

DSCF0059Si cand am sa… nush ce pana mea am sa fac. Oricum, pre multi am sa raspopesc… Nici nu stiu daca e bine scris. Sincer, nici nu prea’mi pasa. E un fel de ” i don’t give a fuck” d’asta. Asta e bine scris? Come on, nu am cum sa scriu chiar atat de prost. Stiti? Mereu am zis ca scriu asa cum gandesc, Adica prost. Mno, ideea nu’mi apartine. Imi place insa cum imi gadila timpanu.

Bad Time Stories… ( Entitatea Alpha )

O aparitie usor ciudata, ciudata in sensul ca realizezi relativ repede ca ani de victimizare, mormane de bani sau alte mici cacaturi nu reusesc sa te ridice la nivelul unei banale fraze spuse de’o astfel de aparitie. Chiar daca o spune in gluma.

Frustrare? Cat cuprinde. Nervi, fitile bagate… Ieftin. Nu ai sa reusesti sa te ridici la astfel de nivel. De ce? Cum de ce? Minte. Asta nu poate fi cumparata cu bani, nu poate fi educata. Nu o ceri pur si simplu. Ceva in structurile unei astfel de fiinte il ridica mult peste ce esti tu capabil sa dai din tine in cea mai buna zi la care poti spera.

De ce?

De ce nu? Unii sunt facuti sa urmeze, altii sa fie urmariti sau generatori de frustrari. Asta e mersul lucrurilor.

Un alpha nu o sa fie niciodata prietenul cel mai bun. Nu ai sa te poti baza pe el asa cum crezi tu ca ar trebui sa se intample. Asta se intampla in definitiile alea de tot cacatu pe care le citesti vis a vis de prietenie.

Un alpha te ajuta cand e cazul, doar daca el crede ca altfel nu se poate. Orice altfel de ajutor primesti de la relatiile ieftine. De la cei care vor sa’ti dovedeasca diverse. De la cei care vor pleca de langa tine cand nu mai ai ce oferi. Unde e teapa? Este. Citeam undeva intr’o zi ca viata e ca o chestie din aia in zig zag. Aia de e pe aparatele de mentinere artificiala a vietii. Cand linia e dreapta esti mort… Cat timp urca sau coboara esti in stare de diverse.

Alpha? Mereu o sa aiba erectie. Restul doar o sa vorbeasca despre asta.

 

 

 

 

 

Comenteaza acum cat nu's atent

