Captiv in inutil…

Bucuresti--Azil-de-lux-pentru-batranii-vioi-si-cu-baniNu, nu e vorba de melodia maestrului Adrian Berinde. Daca scriam despre ea, ar fi fost un articol din care am fi avut ce invata. Sper doar sa nu se supere ca folosesc numele unei adevarate opere de arta pentru ceva nu tocmai placut.

Pensionarii.

As vrea sa fim bine intelesi: nu am ceva cu aceasta categorie. Nu ma deranjeaza ca platesc pentru ei dari si alte taxe. E normal. Si altii vor plati pentru mine. Sunt doar curios de disponibilitatea orataniilor astea crestate si cu pantaloni cu turul pana la genunchi in a’mi asigura o batranete linistita. Asta este insa o alta poveste.

Pentru cine muncesc eu acum? Pentru tinerii care fac concursuri de scuipat la tinta in tramvai sau troleibuz? NU. Muncesc pentru mine. Munca mea ar trebui sa ma lase sa’mi trimit copchilu’ la mare cateva zile, sa-mi mai iau un bufet in bucatarie sau o canapea in dormitor. Plus nelipsitele fotolii sau servanta pe care sa pun cacaturile alea de bibelouri pe care nu ma indur sa le arunc,

Pensionarii din ziua de azi? Trecem peste faptul ca multi sunt escroci. N’avem treaba cu asta. Multi au pensii la care unu’ care trage la saiba toata ziua nici nu viseaza…

Am muncit la viata mea… Pentru cine ai muncit? Pentru cei care la randul lor te’au intretinut? Ah, scuza’ma. Decenta ma obliga sa’ti dau locul meu in tramvai. Dupa 12 ore de munca… Trebuie sa ma ridic sa te las pe tine sa stai jos. Trebuie sa las o baba amortita sa stea jos. Pentru ca a muncit la viata ei. Ia mai da’te tu in pizda ma’tii de hoasca batrana!Daca la 690 de ani ai paru’ mov si buze ciclam, e cam clar cat si ce’ai muncit. Corect? Corect! Sa nu mancam rahat ca respectam batranii. Ne doare fix in cur de ei. Si ei au muncit, si eu muncesc. Singura diferenta e ca ei au muncit acum 30 de ani. Ma, acum 30 de ani munceai pentru tine! Nu mai manca atat de mult cacat. Te durea fix in cur de pensionarii de atunci. Trageai tare sa mergi la mare, la Neptun sau unde te mai duceai tu.

Ce’ti mai placea sa vii bronzat acasa si sa te lauzi c’ai fost la mare… Eee.. Am fost la mare 2 saptamani… m’am bronzaaaat!!

Da, te’ai bronzat. Pentru aia munceai. Nu sa’ti dau eu locul in troleibuz acum. Ti’l dau daca vreau eu. Nu pentru c’ai muncit tu acum 30 de ani. Ma doare in cur cate s’au facut pe timpul tau. Uite cate se fac acum.

Raportat idioteniei din capul tau cresti nepoti retarzi. Mi’or da si mie locul in tramvai peste 30 de ani? Sau il cresti in spiritul in care tu ai fost educat?

Si Alexandru Visinescu e un pensionar…

Tu’va muma’n cur de curve.

3 Comments to “Captiv in inutil…”

  1. Dom profesor, va suparati daca dau share pe facebook, ca tare multor oameni le va placea si vor vedea ca nu sunt singurii care gandesc asa?
    Ca aveti dreptate stiți, fara sa va mai spun eu. Toti vedem tupeul cu care se arunca babetele cu buzele mai rosii ca ale adolescentelor si cu sprancenele arcuite odios cu creionul dermatograf, direct pe scaune in tramvaie sau masini, la ore de varf, cand ele abia si-au sculat curul puturos de pe canapea de la telenovela si bietii tineri vin rupti de la munca dupa 8-10 ore de stat in picioare sau de carat. Totodata, ei se folosesc si de fondurile stranse la CASS din banii tinerilor, ca noi nu mai apucam sa mergem la medici ca deh, nu are cine ne tine locul la serviciu.
    Nu ma refer deloc la oamenii batrani si bolnavi, garboviti carora este firesc sa le dam locurile si sa-i compatimim.
    Sanatate, va doresc si astept si eu vremea in care, din salariu sa-mi pot trimite copilul la mare sau la munte, macar o saptamana. Ca eu….

  2. “Vine o batrana la Bula (care statea jos in autobuz) si ii spune:
    -Tinere, nu ma lasi sa stau jos ca sunt batrana si ma dor picioarele?
    -Pai mamaie, tu cand erai tanara lasai locul batranilor?
    -Da, tinere.
    -Pai vezi, de aia te dor acum picioarele !”

Comenteaza acum cat nu's atent

