Scrisoare deschisa domnului Mark Zuck….. Cum pana mea l’o chema si p’asta. Sefu de la Facebook adica.

Domnu’ sef.

Vin la dumneavoastra cu o rugaminte maxima. De fapt is vreo doua sau trei. Nu stiu sigur acum, vad pe parcurs ce’mi vine. Asa, ce voiam sa va zic? Ah, da. Pe minunatul dumneavoastra site sunt postate zilnic cam… Or fi cateva milioane de poze. 80% din ele d’un prost gust infiorator. Copii, babe sau animale maltratate, oameni schiloditi, curvasaraie sau cocalarism national si international de vomiti si ganglionii din gat cand vezi ceva atat de imoral. Politica de tot cacatu facuta de niste oameni mai de cacat decat o hazna… Avem de toate bre nene Marck. Tot ce poate fi mai dizgratios. Matale te’ai gasit sa interzici fetele de la filozofia sexului, tocmai pe ele? Foaaarte matur. Pai sa vii nene sa raspunzi tu in locul nostru cand or avea gagicile noastre intrebari existentiale. Intrau acolo, citeau ce avea de citit si ne lasau in amarala noastra. Nu mai putem bea linistiti o bere ca trebuie sa discutam cu ele probleme existentiale acum. Pai asa? Ai ceva cu noi? S’asa futi setarile alea de zici c’ai nimerit in alta casa cand intri pe feisbucu asta. Si mai e ceva. Dau add cuiva joia si toamna, cum sa imi dai interdictie pentru exces de asa ceva? Si’am inteles ca nu sunt singurul care pateste asta…

Acum serios. Nu’mi place filozofia sexului, deci nu citesc. Pur si simplu nu e pe gustul meu ce scrie baiatul de acolo, e strict chestie de gust. Recunosc insa ca e un blog chiar foarte decent si departe de’a fi in situatia primirii unei astfel de interdictie. Sa fim seriosi, sunt altii mult mai rai. Am inteles ca s’ar fi intamplat din cauza unor poze… Serios? Ce cretin a considerat ca sunt indecente si le’a raportat? Se simte oare mai bine acum? Maretul simt justitiar i’a fost satisfacut? Oameni mici, blogul ala nu deranja pe nimeni…

De unde atata rautate gratuita? Cui foloseste?

Ps. Nu stiu de ce nu pot pune link spre blogul respectiv dar remediez azi.

3 Comments to “Scrisoare deschisa domnului Mark Zuck….. Cum pana mea l’o chema si p’asta. Sefu de la Facebook adica.”

  1. ce taran esti.

Comenteaza acum cat nu's atent

