Povesti 2.0 ( colegii.cc )

Snapshot_2013-07-23_180513

Nu’mi plac minunile. Nu’mi plac nu pentru ca’s inexplicabile, nu’mi plac pentru ca nu tin decat 3 zile. Dupa perioada asta apar explicatiile, unele dintre ele chiar foarte decente si 100% argumentate. Pur si simplu nu ai cum sa le contesti…

colegii.cc

Un blog temut si enervant. Mai enervant si mai temut decat orice alta aparitie axata pe hate&troll din Romania. Pur si simplu nu e ok sa intri in gura lor… Eroare

Mai potrivit spus e ca nu ERA  foarte ok sa intri in gura baietilor de acolo. Asta era candva. Acum? O basina. Nu va suparati pe mine, am iesit la bere cand erati ca o tornada, iesim si acum cant sunteti o banala flatulatie… Nici nu stiu daca exista termenul. Flatulatie… Exista? In fine, nu conteaza. Tot o basina e.

Ce nu a mers? Daca ma intrebati pe mine as face o asociere idioata. Imaginati’va ca luati o minte geniala si’o impartiti, c’o puneti in cateva capete istete dar cu un orgoliu mai mare decat spatiul 2.0. Din punctul meu de vedere aici s’a gresit. Colegii.cc se voia a fi o entitate, ceva cu care cei mai nesemnificativi sa se identifice. Ceva cu care cei care au ceva de spus insa nu au cui, sa aiba pe cineva de partea lor, ma, intelegeti? Voi intelegeti?

Cu permisiunea voastra o sa’mi permit sa raspund in locul vostru. NU, n’ati inteles. Nu ati inteles in primul rand ca acest blog nu era teatru de razboi intre hateri, nu ati inteles nici ca nu era o competitie. Nu era un bloc care sa stabileasca daca FDC e mai a dracu decat Mistodie sau daca Aiurea e mai fluent si are discurs mai ok decat Ellunes. Nici daca Nashu e mai coios decat Boris sau nush care pula mea mai scria acolo. Intelegeti? Era un site in care grobianismul si jenantul din online trebuia combatut. Ce’a facut acest blog? A aratat pula unuia ca Vasile Manu pana la epuizare, ori unuia ca Arhi, Chinezu, Manafu sau te miri ce baron 2.0, Ciubotariu de exemplu.

Ce s’a rezolvat? E jenant. Toti cei mentionati si’au scos la randul lor pulile. Au dovedit nu numai ca le au mai mari, au dovedit si erectii mai puternice decat ceilalti. De ce? Recititi pana in paragraful asta si’o sa intelegeti de ce pana si lingaii lor sunt mai tari ca noi. Da, am zis bine. Ca noi. Imi place sa cred c’am ramas inca in aria asta fara a face din manifestarea mea ceva ostentativ. Da, nu la fel de semnificativ ca si ideea de colegii.cc insa macar sunt mai activ. Nu am orgolii, nu ma cred mai tare decat altii si nici nu proiectez regii cum ca eu fac mai mult decat altii sau ca sunt mai reprezentativ.

Aici ati gresit dragilor. Manifestari gen “sunt sunt mai tare”, “eu sunt mai dur in exprimare” sau “mai da’va’n pula mea, eu ridic stacheta” au facut rau. Colegii.cc se voia a fi un site in care “haters gonna hate&troll”.

Ce’au reusit? Au reusit sa’l faca pe unu de care au ras pana s’au chisat pi iei sa se pishe pe colegii.cc de ras acum. Din Pacate. Nu va fie cu suparare dragilor, asta e insa realitatea. Daca nu ati fi inca manati de la spate de orgolii si’ati fi constienti de realitatea celor spuse de mine, mi’ati da dreptate.

Asta daca as avea ce face cu ea…

 

One Comment to “Povesti 2.0 ( colegii.cc )”

  1. simt miros de kkt. oh, stiu, de unde, am intrat pe blogul tau. suje-l

Comenteaza acum cat nu's atent

