Monica Columbeanu. Intrebari existentiale

images(2)1397555591Asa, buuun. Si, unde ati facut prima data dragoste? Aaaa, mmm… Pai, in fundulet. In bucatarie, draga. Aaa, daaaa… In bucatarie… Nici nu stiu ce sa zic. V’o mai amintiti pe Monica Gabor? Eu mi’am amintit’o acum. Nu ma intrebati de ce, uneori am tendinte masochiste. Grave se pare.

Asa, ziceam de Moni. Ma, cat de ghinionista sa fie si fata asta? In dragoste, adica. Intai o pacaleste hodorogu’ ala de Damaschin, apoi, din ce zice gura lumii, trei sferturi din Bacau. Nush daca o fi asa. La cat de tuta e nu m’ar mira totusi. Apoi da de omuletu’ ala de arata ca un pitic de gradina conceput parca dintr’un spermatozoid cu coada rupta. O tine ala pe langa el ce’o tine, apoi pa. Cate sa mai suporte si fata asta? Statea pe langa el la poze de parca facea reclama pompelor funebre Caracal. Unde ati facut’o prima data? In fundulet… Eu sunt tare curios, in ce pozitie? Mai mari sanse am eu sa nu beau o saptamana bere decat s’o puna badea Irinel capra pe dansa… Si in genunchi daca statea, era mai lunga decat el. Deci?

In fine.

Apoi a turnat’o Mr. Pinky ala. Alt trist mic, mai e si chinez. Cica astia o au foarte mica. Oare Irinel cum o avea? Cum o fi ca o iapa din asta CA COlumbeanca sa sa se iubeasca cu d’astia cat un clitoris de inalti? O fi vreo perversa? Da’ trantita aia de sor’sa ce’o mai face? Alt monument de prostie si aia. De fapt, ce ma mir? Pare sa vina pe linie genetica caracteristica asta la ele.

Ma intreb cand o vedem pe Hepilica lu’ Maruta plangand ca i’a dat Bruzli ala papucii? Asta parca se roaga sa mai divorteze unu, sa il cheme in emisiune, sa’i puna intrebari idioate etc.

Da’ chiar asa, daca Maruta divorteaza de frumusica de Andra, o sa se invite in emisiune sa’si puna singur intrebari?

4 Comments to “Monica Columbeanu. Intrebari existentiale”

  1. sor’sa o arde prin tari straine cu unu plin de bani, freaca duda all day long.

    acu pe bune, tu nu stii ca sex in fundulet se poate face si altfel decat capra?

  2. n’am antenele pentru ironii activate

  3. Buna dimineata tuturor si felicitari viitoarelor mamici! Am si eu o nelamurire si sper sa-mi fiti de ajutor. Pe 17 ian (I zi de cm) am facut un test barza, slab pozitiv (a 2-a liniuta mai pala, dar existenta), iar azi dim un sure check negativ. Pana acum, nici urma de menstruatie, cat de mica. Sunt tare nedumerita pentru ca de o sapt am dureri ba in stg, ba in dr, mai frecvent in stg, dureri de cap, stari de greata izolate, sani ceva mai fermi, dar nedurerosi si foame continua. Aseara chiar ma gandeam ca vine, dar m-a ocolit. Si sper s-o faca in continuare. Eu sunt convinsa ca va fi bb, dar am acasa un Toma necredinciosul care-mi zice ca mi se pare, ca multa lume incearca luni bune si n-are cum sa ne iasa noua din prima. De sure check am auzit ca ar fi cel mai bun, dar si ca barza afiseaza o liniuta de uscare. Mi-as dori sa nu ma insel si sa fie bb. Mai astept pana la sf sapt, apoi merg la medic. Multumesc pentru timpul acordat!

Comenteaza acum cat nu's atent

