500. This is not Spartaaaaaa…

Asta ar trebui sa fie articolul cu numarul 500. Nu e cine stie ce da na, e articolul cu numarul 500. Asta e numarul de idei scremute pana acum pe un blog aparut in gluma. Pentru a’mi demonstra cumva ca pot si asta. Au fost in timp articole bunisoare dupa cum spuneau prietenii mai amabili, au fost si bune dar si de tot cacatul. Pana si eu sunt constient de asta, nu doar cei intrati special sa’mi spuna ca’i penibil ce’au citit. Pur si simplu au fost gandurile mele prinse in litere, asa cum m’am priceput.

M’am bucurat de fiecare forma de atentie pe care acest blog a atras’o. Am inca aceleasi emotii cand vad un comentariu nou sau vreo alta reactie generata. Indiferent de natura lor ma bucur. Nu m’am suparat cand intrau pe la inceputuri doar 4-5 ametiti pe zi si nici cand au fost peste 17 mii n’as zice ca eram deranjat, doar nu’s tampit. Pur si simplu asa se nimerea. Ma bucur ca sunt peste 100 de bloguri care ma urmaresc, m’am bucurat cand ceva scris in miez de noapte la nervi a devenit viral… Toate astea m’au bucurat. E jucaria mea si functioneaza. Pur si simplu. Multumesc deci celor care au facut sa se intample toate astea.

Si la mai mare

 

 

 

15 Comments to “500. This is not Spartaaaaaa…”

  1. la mai mare…..cand ajungi la 1000 dai un cuik 🙂

  2. daca nu aveai “ametiti” pe langa tine mai ajungeai tu la art. 500 :))…la cat mai multe tata!

  3. GENIAL!!! P.S.: cind dai berea?

  4. Felicitari domnule ! Cind ajungi la postul 1000 sa te imbeti 🙂 Bafta in continuare

  5. fii mandru ca reusesti sa atragi atentia si unei cititoare de un singur blog, adica al tau ! :)) E singurul la care ma mai gandesc uneori : oare ce a mai scris debilul asta ? :)))

  6. :*:*:*:*:*

  7. Felicitari si la cit mai multe. Imi place sa te citesc si asa cum am mai spus esti slobod la limba si uneori caustic, pe unii ii ataci pe altii ii balacaresti dar idea e ca tot ceea ce spui e adevarat. Parerea mea :). Bafta in continuare !!!

  8. Esti un om de calitate, iar oamenii inteligenti stiu sa aprecieze oamenii de calitate :))

    Iar cum oamenii normali sunt oraritate in Romania, esti cu atat mai apreciat de cei care inteleg ce inseamna sa fi om..

    Hai sa ne citim cu bine si la articolul 5000 !

Comenteaza acum cat nu's atent

