Scrisoare deschisa domnului( adica domnului ) Stelian Ogica

imagesAcum… Ce sa spun mai nene Stelian?  Mi se facuse dor de Stramba lu’ Dodel si mi’am adus aminte de tine. Nu, nu ma intelege gresit, nu te’as asocia c’o distrusa din asta, cu o buzata din asta capabila sa faca si’o rata din aia muta sa se cace pe ea de ras cand apare. Nu, nu exista o asociere. Nici diferente ce’i drept nu cred ca exista, amandoi pareti grav sodomizati in ambele emisfere ale creierului. Diferenta dintre tine si ea e ca pe ea as vrea s’o vad totusi dezbracata. In toata strambimea ei. De curiozitate, nu te gandi la altceva, strict informativ. Disponibilitate in a fute toate coardele pare sa ai doar tu si Mihai Mitoseru. Ma rog, si impotentii aia care’si sug cafeaua prin mahalaua Dorobantilor.

Despre ce vorbeam? Ah, mi’am adus aminte. Ziceam ca ti’as zice ceva. Personal cred ca cea mai superficiala, lipsita de sens, gust sau rost forma pe care am intalnit’o in viata asta este domnia ta. Personal cred ca esti mai talamb decat cacatu ala de melodie de se aude pe la radio in ultima vreme… Tenerifeeeeeee….

Bref

Fizionomia, forma fizica, capacitatea intelectuala… Stai c’am gresit. Care cacat capacitate intelectuala? In fine, hai sa fim indulgenti totusi. Ziceam de caracteristici. Cam toate te recomanda ca fiind un exemplar dintr’o subspecie de primate greu de inghitit. Esti omniprezent si e rau, prezenta ta zgaraie retina. Pur si simplu, explica’mi de ce intr’o Romanie infestata de atat de multe curve, trebuie sa te vad pe tine vorbind despre ele? Nu ai carisma, nu ai discurs, nu ai fata telegenica sau fotogenica, ai 98 de ani, esti perimat maxim si deosebit de greoi si antipatic. De ce sa te vad pe tine? Pur si simplu ma doare in cur de senzationalul dezvaluirilor tale. Pur si simplu mi’e lehamite de toate zdrentele alea cu care te afisezi si care dupa o vreme ies in fata sa zica unei tari intregi despre micimea si lipsa ta de orice. De ce mai nene? De ce crizele tale de popularitate trebuie sa ma faca pe mine sa vomit? Pai nu e suficient Mircea Badea? Mihai Gadea? Nu e ma suficient Mihai Mitoseru sau Liviu Varciu cu vesnica lui … cum dracu o chema’o si pe aia?

Aud ca te cauta golanii sa te bage sub gheata, in garla ta. De unde cacat ai tu garla ma nespalatule? Pai tu nu ai muncit o zi in viata ta, de unde bani pentru asa ceva?

Libidinosule

Comenteaza acum cat nu's atent

