Archive for June 29th, 2013

June 29, 2013

Filozofia Sexului.

images

Acum stiti cum e, daca iti vine, o spui. Daca ramai nevorbit risti sa acumulezi niste frustrari care nu’si au rostul. Filozofia sexului. Nu, nu are legatura cu blogul pe care scrie baiatul ala aflat inca in faza incipienta a retentiei anale (nici nu stiu daca exista termenul, imi place insa cum suna). E vorba de’o fiozofie a sexului asa cum o vad eu, nu cealalta. Aia e scrisa cu alb pe fond negru. Am intrat de curiozitate si ma simteam acolo ca un spermatozoid alb intr’un cur de pensionara, una de culoare. Ma rog, detalii… otravite… Acum nici sa creada cealalta cucoana de la Blogu lu’ Otrava c’as avea oarece taine si cu el/ea. Nu, chiar nu am nimic cu baietii astia. Scriu si ei din astea de dama. Mai da o cucoana din asta mai sensibila pe spate, mai un “praivat” cu una deosebit de curioasa sau la fel de sensibila si filozoafa ca ei… Ma, nu i’o rusine, si eu scriu pentru doamnele de la Catchy. Chiar nu’i o problema baieti, va inteleg. O sa radeti, pana si eu am fost virgin candva. Looooong time ago… In fine.

Ziceam de filozofia sexului.

Auzeam eu daunazi despre chestia asta cu sexul. Zicea cineva implicat intr’o relatie ca, daca nu iti tavalesti barbatul, ti’l tavaleste alta. Acum na, nu stiu ce inseamna ca ti’l tavaleste alta. Daca e sa’l tavaleasca, il tavaleste. Nu are nici cea mai mica relevanta faptul ca tu il capraresti de i se taie genunchii. Pur si simplu alta nu esti tu (sau altul). Daca e s’o comita.. mno, o comite, fiinta! Acum sincer, eu vad partea asta cu amorul in relatie usor diferit. Nu sunt de acord c’ar trebui sa’ti ingramadesti partenerul cum vezi ca s’a uscat transpiratia pe el. Daca o faci, o faci ca’ti place, ca’i place si nu mai poate a dracu’ harnic de hiperactiv sexual ce e. S’o faci insa pentru ca o matusa frustrata de la tara ti’a zis c’asa trebuie facut… Mnea. Wrong. Asa nu. Ma, sexul, amorul sau cum o vrea pulimea sa’i spuna, trebuie simtit. Daca faci greseala sa prestezi pentru ca “trebuie”, te’ai ars. Faci asta pentru ca simti, pentru ca’ti place si ai o bucurie maxima sa’ti simti partenerul dornic langa tine. Daca vine tractoristu’ acasa cu dansa maxim afectata de scumpiri sau de pretul motorinei si ai apucaturi erotice, risti. Risti, ma. Nu crezi? Citeste Filozofia Sexului. O sa te lamuresti, Bine, am fost mai rauc aici decat Coco ala de’i rupea oasele distinsei dive numite Bianca Dragusanu. Apropo, fac o paranteza…cata constiina! Imediat ce’a aparut Alesandra Stan cu plombele sleampete din motive de pumni, brusc toate distrusele din Romania au inceput sa se sesizeze. Brusc si ele au fost schingiuite. De ce acum? Apai stiti cum e, de ce nu? Lasati’va maselele sa se infinga in pumnul meu. Ma rog, romanisme…

Ziceam de amor. Ma, am cerut parerea unor doamne in seara asta. Cam toate au ajuns intr’o forma sau alta la migrene la un moment dat. Adica, mai mult sau mai putin elegant, au invocat motivul asta cand cel de langa ele avea chef de bumtzy bumtzy. Pai? De ce asa? Nu e mai simplu ca partenerul sa isi simta partenera?

Bine, baietii pe de alta parte au zis: ma, sunt de acord ca e posibil sa nu aiba fata chef. Pot intelege asta… in fine. O inteleg doar daca nu am eu erectie. Daca aaaaaaam….

Pai as zice ca asta e cauza principala pentru care relatiile se rup. Ajungi sa faci in virtutea inertiei asa ceva. Pai, daca in seara aia esti pur si simplu stresat, de ce sa acutizezi starea mimand placerea unui act sexual? Da’ pe bune acum… Bine, esti hiperactiv ca un hamster? E si partenerul disponibi? Fa’o tata, fa’o pana ti se toceste. Dar doar in conditiile astea.

Eeee, comedia dracu’

