Andreea Tonciu. Pai da…

imagesLa un colt de strada, apare un nas. Uite’o si pe Tonciu, dupa v’un sfert de ceas… Da, sunt un mizerabil, un degenerat si’un maimutoi patetic si bulangiu. Sa te iei de aspectul fizic al unei doamne… Un barbat nu face asa ceva, ocarati’ma deci, faceti ce vreti numa’ lasati’ma sa zic ce am de zis si nu mai fac, parol… Bine, scuza ar fi ca de altceva nu am de ce ma lua. Frumoasa nu e, inteligenta o tine atat de bine ascunsa de cred ca toata echipa la care joaca papitoiu ala cu care traieste n’ar gasi’o nici cu ajutorul staffului tehnic, carisma cucu, de sexy nu mai zic nimic, si’un buldog francez mi’ar starni o erectie mai repede decat ea… Ziceti si voi? De ce sa ma iau?

Bine, bine. Stiu, nu ajung la struguri. D’aia sunt atat de acri, mama lor de struguri… Intrebarea de maxim angajament ar fi: Cine a promovat si’a impins in fata o fiinta din asta care nutreste o ura ancestrala fata de orice norma de umanitate? Adica pana mea, stiu ca sunt nebuni d’astia de’ar sta capra in mijlocul intersectiei de dragul ratingului pe la televizor da pana mea, ma, dezumanizati si babele trecute de ani buni la menopauza. Chiar asa? Ah, bine. E inalta si are toti dintii in gura da asta nu’i ma o scuza, si Oana Lis cred ca’i are. Pe aia de ce nu o bagati in fata? Pai e normal sa fie nevoita sa mearga sa manance gratis doar pe la evenimente care nu’s televizate? Desi… Lasa Onuca tati, macar acolo nu exista riscul sa te vada cineva cand iti iei mancarica si la pachet, taci din gura si mergi pe burta, ca morsa. Daca poate Oana Roman poti si tu…

In fine, ziceam de Tonciu. Ma Andreutsza, sa nu ma intelegi gresit. Eu nu am nimic cu tine, is doar curios, cam cat de constipat era universul asta larg cand a scapat pe Terra o basina ca dumneata. Adica nu’ti vad sensul si sincer, zambetul tau candid si uitatura ta m’ar face sa ma gandesc de muuulte ori inainte de’a raspune la un eventual salut dar na, stii cum e, pana si tu oi avea un rost pe lumea asta…

Cu stima. Eu (adica un fan)

Ps. Are totusi buci si tzatze…

Comenteaza acum cat nu's atent

