Oameni Bantuiti

imagesNu cred ca mai am v’un dubiu, cand proportiile lenii care’mi guverneaza existenta capata in cate o zi din asta proportii epice stau, stau si cuget. Sau doar stau… Naiba stie. Ma gandeam aseara uitandu’ma la un film prost cu niste fantome nervoase despre cum stiu oamenii sa ierte. Daca ceva sau cineva a murit in viata ta si nu esti impacat cu asta, ramai cu o fantomita care sa te bantuie. Asa, ciudata asociere as zice, de fapt cred ca aici am vrut sa ajung. La fel e si cu oamenii, orice poveste neterminata genereaza reactii asemanatoare fantomelor. Desi nu cred ca un raspuns asa cum il vrei tu iti foloseste la ceva, lipsa lui ajunge sa te bantuie, se duce doamne iarta’ma linistea ta.

E un conflict nasol intre modul inimii de’a gandi, de’a incerca sa rezolve problema si cel al mintii, al constientului. Bine, cineva te’a ranit ingrozitor, mintea iti spune ok, e suficient. Mergi mai departe, uita, asa e’n firea lucrurilor. Inima insa iti spune nu, ca sa uiti trebuie sa ierti intai, eu nu pot ierta pentru c’am  fost foarte ranita. Acum, daca lasam pe post de arbitru in conflictul dintre inima si creier ceva numit orgoliu… Ne’am cam ars cred. Nu cred ca poti merge mai departe daca nu ierti in primul rand, abia dupa aia lasi mintea sa’si faca treaba.

O sa va zic ce cred eu, timpul nu rezolva totdeauna chiar tot. Ascunzi, negi ceva sau poate chiar ierti. Niciodata n’ai sa uiti insa. Da, stiu. Stiati si voi asta, la teorie toti stam bine, cu practica e mai greu…

Parerea mea

Comenteaza acum cat nu's atent

