Vand scuze pentru orice… Ieftin.

imagesSau, putem pune problema s’asa:
Vezi la o alta femeie un barbat care se inscrie in tiparul celui placut de tine, iti place tipul, rezonezi cu el si’l vrei pentru tine…Vai, ce fain, ce dragut are aia langa ea, cu putine modificari il pot aduce acolo unde vreau eu… Ca’l iei de la alta femeie? Ce mai conteaza? O scuza gen ”Β in dragoste si in razboi totul e permis” vine ca o manusa. Cine sa ma condamne si de ce? Doar nu’l iau cu japca de langa ea. Daca nu e in stare sa’l tina acasa eu ce sa’i fac? Eu ce vina am? Pai nu ai, peste aspectul moral al faptului in sine ne cacam rapid, avem si patru’j de miliarde de scuze sa facem asta. Care ar fi problema? Ar fi vreo una? Poate nu. In fond nu te rezumi la o banala relatie de amantlac nu? Nu despre asta vorbim. Il iei cu totul, al tau e.
Ma rog.
Ideal ar fi sa nu ne scape din vedere un detaliu destul de important. Daca reusesti sa’l modelezi ajungi dupa o vreme la discutii gen ”Β Vai, tu. Nu mai esti barbatul pe care l’am cunoscut“. Pai nu mai e, cand l’ai cunoscut era al altei femei, acum e al tau si l’ai modelat dupa cum ai vrut. Intelegi?
Bine, un alt “detaliu nesemnificativ” la inceput e ca si aici s’a creat un precedent extrem de periculos. Barbatul ala a cedat o data si’a plecat de langa o femeie pentru tine. Esti foarte sigura ca nu apare o alta femeie care’l place si la randul ei il ia de langa tine?
Aceeasi intrebare e pretabila si barbatilor care prefera sa ia femeia altui barbat. Esti cel mai tare c’ai luat’o de langa iubit sau sot? Bravo tie. Daca insa a plecat o data de langa unu, de langa tine de ce n’ar pleca daca apare un exemplar mai fain?
Merita sa te gandesti si la asta, parerea mea.
29 Comments to “Vand scuze pentru orice… Ieftin.”

  1. na, iar ma bag eu la comentat..mai era o chestie care mi-a trecut si mie prin cap..ai zis si tu mai sus..ca doar nu l-a luat cu japca..poate nu femeia de acasa n-a stiut sa l tina..poate el s-a lasat luat..atunci?ce ai luat de fapt?daca el a vrut sa plece?cu ce ne jucam de fapt ca mie cazurile astea imi dau cu punct si virgula;)

    • poti pune problema si’asa. poate nu a plecat de bine. insa, daca a plecat totusi de prost? :))
      daca femeia de acasa e ok da’i el tampit?
      sau ea, si femeile pot pleca dupa alt barbat.

      • ai dreptate cumva..oricum nimeni nu i de judecat..ala dc a plecat a vrut sa plece..iar dc pleaca de la tine dupa ce l-ai luat e precedentul ca las ca merge..
        …cumva amanta definitiva n-ar fi de condamnat..ea a a incercat..a castigat..apoi..tine de fiecare..dc il vrea pt ce e. dc el va pleca iar la alta si tot asa…sunt cazuri si cazuri si exceptand situatia privita strict moral ca ai luat ceva ce nu ti apartine..barbatul insurat sau cuplat..restul sunt detaliii si se imbina mult cu caracterul omului de ce capac ai sa il influentezi, de cat judeca si cum, etc.iar in rest..fiecare e liber sa aleaga..daca femeia e ok si e el tampit intram in cazul in care isi da seama ca e tampit si se va intoarce intr-un final..dar uneori si mai tarziu poate fi prea tarziu (mai tine si de strategia femei..daca isi prinde barbatul cu o amanta inainte sa plece ala definitiv, strategia cu ii fac scandal nu tine..mai rau face..ar trebui sa si-l ia de mana, sa si faca amandoi o cafea si sa inceapa sa vorbeasca..)..dupa parerea mea tine mai mult si are sanse sa functioneze asta decat bocete si crize..dar cum ziceam..oameni diferiti, caractere diferite:)

      • nu stiu daca scandalul isi mai are rostul in cazul asta…

  2. daca o femeie face asa ceva, nu ar trebui sa aiba pretentia ca acel barbat luat altei femei s-o respecte

  3. daca gandesti mai putin sau deloc, asteapta-te la surprize πŸ™‚

  4. nu toate sunt placute πŸ˜‰

  5. tocmai..exact cum am zis sunt cazuri si cazuri, oameni si oameni..e un joc in care totul e permis si ceea ce credeai imoral devine natural de facut, ceea ce candva ai zis ca n-o vei face, ajungi sa faci si tot asa..e oricum un subiect mult prea mare de dezvoltat si nu poti decat sa schitezi in linii mari despre el..:)

  6. da, suflatul si in iaurt devine baza de la care pleci in urmatoarea relatie
    been there πŸ˜‰

  7. la asta cu suflatul in iaurt mi-a zis cineva ceva tare odata…” daca eu ca om,nu ma desfac de catusele pe care trecutul mi le-a pus pe maini, daca nu ma eliberez din ghearele lui, daca nu incep sa ma impac eu cu mine, eu cu trecutul si mai ales nu dau credit unui om nu voi putea fi niciodata cu adevarat libera.atragi ceea ce gandesti, iar daca nu te impaci cu asta, nu te intreba de ce merge totul prost si daca stai in genunchi, cerul nu l vei atinge niciodata.”
    Per ansamblu ce spui tu..toti am fost acolo, e ok sa fi si mai prevazator daca nu intri in sfera ca esti atat de prevazator ca emani energii negative si atragi fix opusul la ceea ce de fapt ti-ai fi dorit sa mearga :).
    Frozen sunt de acord cu tine..chiar si cine a experimentat ceva de genu nu poate aplica asta la un singur caz..viata e prea complexa, oamenii prea ciudat..daca in spatiul tau tu nu poti lua ceva ce nu ti apartine, sau nu ai avut parte de respect..nu inseamna ca in lumea si in spatiul in care vietuiesti alti patru oameni nu au experimentat asta si le e bine mersi..deci cazuri si cazuri:)

  8. @cafeauadelitere.
    tu pare ca nu ai o problema in a lua barbatul unei alte femei.
    in situatia in care sa-ti ia alta femeie partenerul ai fost pusa? πŸ˜‰

  9. nici nu l-am luat pe al alteia si nici nu mi-a fost luat..poate am fost norocoasa sau poate am stiut cum sa tin acasa..nu stiu..nu am dezvoltat subiectul..pe al alteia nu l-as lua pt ca nu stiu daca s-ar merita.pt mine cel putin care am alte prioritati de regula….insa nu judec..daca eu nu as face ceva asta nu inseamna ca langa coltul strazii nu e una care a facut asta si e bine mersi sau un barbat care a facut asta si e bine merci..problema e de fond..suntem diferiti..fiecare isi stie sau nu limitele ce accepta si ce face..eu sunt suficient de superficiala ca dc lumea cade, mie sa mi stea bine parul iar dupa parerea mea las in spatiul meu doar ce mi convine fara sa mi pese ca ala face asa sau celalalt invers..legat dc am fost pusa in situatia aia…daca mi l-ar lua si relatia mergea bine..e tampit..iar roata se intoarce:)..trebe doar sa ajungi la stadiul in care vezi lucrurile putin diferti si sa vezi structurile vietii care ne incojoara..poate ti se pare ca bat campii insa pragul de sus l-am luat destul de mult si de asta vad viata putin altfel si prefer chestiile simple decat durerei de cap gratuite..oricand ma pot lovi de absolut orice, insa ne adaptam:)

  10. auzi in jurul tau multe povest. uneori condamni, alteori compatimesti insa mereu speri sa nu ti se intample si tie, speri sa nu. uneori astfel de episoade vin insa, e simplu. de tine depinde cum treci peste ele si cu ce sechele ramai πŸ™‚

  11. @knight
    da, uneori insa nu poti sa te intrebi : de ce asa, de ce mie?

  12. pentru ca nu ni se intampla doar ce vrem :)))

  13. @knight..jos palaria in fata raspunsului tau:). @ lady..cred ca intrebarea de ce pentru fiecare din noi..este intrebarea fara raspuns.uneori doar ni se intampla:)..si poate doar noi trebuie sa trecem un test sau sa invatam o lectie:)

  14. ti-am lasat tie replica aia frozen:)))=)))

  15. prea multe comenturi nu le-am citit pe toate dar cafeluta de litere -nu te cunosc si nici nu vreau insa legat de spusele tale, tot ce ai spus e din experienta? n-aş baş zice daca barbatul e prins cu amanta, e prost (de ce a fost prins de destept?) in fine… ceva stracat odata nu se mai repara si nimic nu mai e ce a fost odata. in unele cazuri conversatiile nu-si mai au rostul (poate doar in cazul prostiei sau in cazurile in care ambele parti sunt sictirite si nu le mai pasa de relatie pt ca nu mai e de mult ce a fost odata) iar cei care pleaca la altele, cel mai bine e sa le uram drum bun, nu are nici un rost sa se caute raspunsuri sau vinovatul… karma exista :))) (spun asta ca in cazul meu au cam existat o “altΔƒ alta” si cu toate ca suna a dramaturgie, nu e deloc drama pt ca in toate cazurile satisfactia a fost a mea, la final desigur πŸ˜‰ )

  16. ce poza de avatar naspa am 😦

Comenteaza acum cat nu's atent

