Ia copilul neamule, hai ca’l dau ieftin…

imagesCare eu imi iubesc copilul meu care e Mariuca mea desteapta. Care era cea mai frumoasa si m’am dus o data de ziua ei si i’am luat numa croasante dichisite si Prigat. Care mi’ai luat copilul meu pe care l’am lasat in centrul de plasament pentru un an ca aveam cu concubinul meu probleme financiare. Acum mai am un copil, are 3 ani. Pe Mariuca o vreau acum, dupa 4 ani… O vreau inapoi…

Cam asa a decurs discutia dintre o cioara de nush unde dracu s’o ia si fata asta, Luminita Anghel. Povestea ar fi ca o nespalata si’a lasat copilul in centru de plasament pentru un an. Intre timp Luminita Anghel a luat’o de acolo, a spalat’o, a dat’o sa invete carte si i’a oferit care cum ar veni toate conditiile sa creasca frumos.

Mno, dupa 4 ani si cel mai probabil dupa constientizarea faptului ca poate scoate niste bani pe urma unui copil, mama naturala urla ca’l vrea inapoi. Dupa 4 ani. Pai???

Bine, nu contest, e foarte normal ca un copil sa stea cu parintii lui, corect. Hai totusi sa punem cumva logica inaintea ratiunii. Copilul asta acum are absolut tot ce vrea, educatie, un loc decent in care sa traiasca, haine si tot ce are nevoie. Le are unde sta acum. Tot ce’i poate oferi mama naturala e o cosmelie de nici tencuiala pe pereti nu are, pe post de tata ar exista un alt cioroi cel mai probabil alcoolic, ignorant si sa’l futa dracu, urat de cade vrabia din pom daca’l vede plus un wc in fundu’ curtii pe care trebuie sa’l imparta cu ceilalti vecini…

Sa ma ierte Dumnezeu daca vorbesc cu pacat, daca isi iubea copilul nu’l lua de unde e acum. Sa’l ia de ce? Il nenoroceste. Cucu educatie, nimic nu’i poate oferi cu tot “bishnisu” pe care’l face ea. Sau poate isi gaseste concubinu de lucru c’acu nu are, ca e zidar… Futu’va muma’n cur de ciori penale. De ce nu ziceti clar ca vreti bani? Copilul ala nu e adoptat, este in plasament la fata asta. Cum v’oti permite sa’l nenorociti? L’ai lasat in centru pentru un an si’ai venit sa’l iei dupa 4 ani, n’ai venit sa’l vizitezi, nu, nimic, brusc il vrei? De ce? Sa faci ce cu el? Sa nu mai aiba parte de’o educatie decenta? Ce sa invete de la niste ciori ordinare? Sa cerseasca?

Jegosi.

Nu’mi place Luminita Anghel, nu am rezonat cu ce canta ea, pur si simplu. Nu stiu ce calitate umana are insa, bai tata, a luat un copil din orfelinat si incearca sa’i asigure un viitor. Deci, despre ce vorbim? Repet, copilul e normal sa stea cu parintii lui, asa e normal si uman. Care e insa in cazul asta parintele?

6 Comments to “Ia copilul neamule, hai ca’l dau ieftin…”

  1. Si uite asa facerea de bine…
    Ma batea si pe mine gandul acesta, dar e complicat. Daca il ai in plasament ti-l poate lua oricand, daca e adoptat si ai belele cu el iarasi nu e bine.
    Cioara respectiva sigur isi vrea copilul ca sa o stoarca de bani pe cantareata…

  2. sincer,esti parinte in primul rand?daca esti ti-ai lasa copilul din mana sa ti-l creasca altcineva?articolul mi se pare ca o acuza nejustificat pe mama acelei fetite, tu nu cred ca ai dreptul moral sa ai o parere, mai ales la una foulata indecent si cu grave tente de rasism ( cioara de ex.)
    cineva ar trebui sa se sesizeze si sa interzica astfel de manifestari, nu fac niciun bine.
    cum iti permiti tu sa scrii asa ceva?ai studii de jurnalism?ar trebui ca oamenii care nu sunt avizati sa scrie despre ceva sa sa no faca.
    ar trebui sa-ti fie rusine!!!

    • Sincer, nu am studii de jurnalism, sincer, daca as fi parinte nu mi’as lasa copilul in centru de plasament pentru un an si nici nu m’as intoarce sa’l iau dupa 4.
      Sincer, imi e rusine ca intr’o tara ca Romania atat de plina de lupi moralisti, lumea s’o duca atat de greu.
      Nu, nu mi se pare normal ca un copil sa nu traiasca langa parintii lui chiar daca acestia sunt niste CIORI ORDINARE SI JEGOASE. Mi se pare insa anormal ca un parinte sa vrea bani doar pentru ca sansa copilului sa fie una mai buna.

  3. esti un nerusinat!!!

Comenteaza acum cat nu's atent

