Revolutia Sexuala

imagesMomentul ala din timp in care barbatul s’a uitat la femeie si’a admirat’o pentru prima data. Tot atunci a constatat si ca distinsa doamna are cu doua gauri mai mult decat potentialul lui de astupare, respectiv un singur penis. Totul a curs normal dupa asta…

Taticuleeeeeee, ma taticule, s’a inventat ma blowjob’u? Taticul? Taticul cioplea de zor la o bucata de lemn, peste ceva vreme ideea lui avea sa se numeasca “roata”, in fine… Pleaca ma d’aici, mi’as toata pul…(pam,pam) in ma’ta aia paroasa…

Mamica? Mamica era dupa un pom, se caca…

Ce’ai ma cretinule de injuri copilul? Sa te vad eu peste patru’j de mii de ani, cand or sa fie o gramada de asociatii de protectie ca mai esti viteaz. Neanderthalianu dracu…

Taci fa, sugi…. da’te dracu. Atunci barbatul a realizat ca ceea ce peste ani si ani avea sa se numeasca sexul ¬†slab este de fapt o eroare. Cum dracu poate asta sa si urle, sa se si cace in acelasi timp? Hmm… Prin gura intra si ies in acelasi timp diverse, prin cur de ce n’ar fi la fel?

 

15 Comments to “Revolutia Sexuala”

  1. Asta da revolutie sexuala. Si apropo, de aceea acum femeilor care vor bani li se ofera joburi in domeniu : blow-job, hand-job… Si cica sunt discriminate, pai uite cate locuri de munca le oferim…

  2. Le oferiti locuri de munca….Penibil….Ma uit si nu-mi dau seama unde ati crescut sau, ce-ati mancat cand erati mici.Pe bune….Woooow, da cata marinimie pe capul vostru!Si, daca femeile astea vor bani, de ce ar trebui sa se faca misto?! Chinezismele pe care le-ai folosit mai sus, sunt de prisos.Atata timp cat nu cer de pomana, ce te deranjaza?!Aaaaaa,am uitat, eternul facut misto. Penibil, ma repet..Dupa parerea mea, e loc pentru toata lumea si, fiecare cum se descurca. Cine n-are loc, si e prea curat, sa nu se uite, parerea mea. Da, m-am cam saturat de gigei care se trezesc filozofand….

  3. @iordana, daca cumva mai exista femei neprihanite, ca sa zic asa, care nu se incadreaza in categoria tarfelor, nu trebuia sa te deranjeze ce am spus eu.. Daca zici ca nu te incadrezi intre acestea. Dar sincer iti spun, si eu -am saturat ca 99% dintre toate pe care le vad, le cunsoc, etc, sa fie….stii tu cum, nu ? Crezi ca noi barbatii, ma rog, unii din noi, nu suntem si noi satui de asfel de specimene ? Crezi ca nu ne dorim o fiinta care sa merite chiar mai mult decat putem noi oferi, sufleteste vorbind ? Crezi ca eu nu imi doresc asta ? Ei, ai fii surprinsa… De aceea fac mistouri, altfel as ceda nervos…

  4. Simt eu asa ca nu mai e mult pana barbatul devine scalvul femeii. Sa vezi atunci ce de-a oferte de munca pt barbati. :))

  5. Pai si-acum nu este sclavul femeii ?? Cine pretinde, desi totodata cere si egalitate, ca barbatul sa ii aduca miliarde ? Cine pretinde numai lucruri materiale, neinteresand-o cele sufletesti ? Ssau cum fac multe, cine sta cu curu-n sus siasteapta ca mosul cu care s-a cuplat pentru bani sa crape sa ii ramana ei mostenirea ?

    DACA ASTEA NU INSEAMNA CA BARBATUL E SCLAVUL FEMEII, ATUNCI CARE ??

  6. Ce ne asteapta ? Sa ne faceti copii ?! Aaa ?

    Ma femeie, esti nebuna ??? Tu nu vezi ce se intampla, nu pricepi ca si cati suntem, SUNTEM PREA MULTI ???? EU CRED CA VOI FEMEILE, AVETI BOLI PSIHICE, INTELEGETI ODATA CA SUNTEM PREA MULTI !!!!! NU VA TOT INMULTITI CA IEPURII, NESATULELOR !!!!!

  7. Deja te-ai panicat si nici macar nu stii de ce.

  8. Era un semnal de alarma, dar cine sa ma asculte, ca nu va puteti tine pi**a in frau, nesatulelor ! Faceti plozi ca sa realizati dupa aia ca ati gafat, si ii aruncati la gunoi ! Asa ca,STOP PROCREARII ! Suntem oricum prea multi, inconstientelor !

  9. Ti-e frica sa nu mai ai loc pe pamant? Stai linistit, dragule, orice .. ?..isi are rostul lui.

  10. Nu mi-e frica de nimic, doar mi-e ciuda ca sunteti niste materialiste nesatule de p**a. Daca nu ti se pare asta o problema…..

  11. Ei vezi, de aia ai iesit tu asa destept.

  12. Ha?! Ce tot aiurezi acolo, te-ai lovit la cap ?! Este lucru stiut ca femeile, atunci cand le spui adevarul in fata, se “trag pe cur” si schimba subiectul, se fac ca ploua, etc… Ti-e ciuda cand cineva iti spune direct ce fel de fiinta esti ?! Ti-e ciuda ca oamenii nu sunt atat de prosti cum ii considera, si isi dau seama ca ai un caracter infect si demnitatea te-a parasit de mult, lasand locul lacomiei pentru banii barbatilor ?! Ti-e ciuda, aaa?

  13. Get a woman and then get lost.

Comenteaza acum cat nu's atent

