Noi sa fim sanatosi.

imagesSi ne mai miram ca scade natalitatea, pai cum sa nu scada? Stam cu mana pe mouse’ul calculatorului mai mult decat pe curu’ aluia de langa noi sau ma rog, pe propriul nostru cur. Daca nu suntem prea ocupati sa tinem tot felul de diete, de cure de slabire, facem sex virtual. Sau mai rau, facem sex live in timp ce vorbim pe net despre cure si diete. Pai? Iesim sa alergam in parc, e cool, venim acasa si mancam 278 de cremvusti ca oricum nu au prea multa carne in ei, nu ne ingrasa, bem doua cisterne de bere pe an si din nou, vorbim despre sex pe net. Doar vorbim, in realitate ne incingem la bascalii pe Facebook si parca si vad, da’l doamne iarta’ma de fucking, fac asta seara o laba si daca e vad eu, poate’mi tavalesc maine femeia… Acum e prea marfa, uite numa ce caterinca e. Oricum am facut’o si acum 3 saptamani. Ahh… Agatatul pe net, vise, asteptari… Dai din tine de’ti crapa capu si daca ajungi sa te vezi live cu cineva nu reusesti decat sa intrebi de 40 de ori “ce mai faci” sau devii extrem de amuzant spunand ” LOL”. Asta viata?Cand sa mai faci si puradei? Cu ce? De ce? Pai pentru asa ceva trebuie sa’i sperii cucoanei oleaca maimuta. O sa radeti, am auzit ca trebuie sa’i dai pana si bikineii jos, nu mai zic de sutien. Ultima data am fost socat, am cautat clipsurile alea in spate pana s’a plictisit cucoana, asa am descoperit ca se pun si in fata acum…

4 Comments to “Noi sa fim sanatosi.”

  1. Detalii nesemnificative, domnul meu. Atata timp cat maimuta e tot acolo, e tot ce trebuie sa stii. 🙂

  2. Pai acum femeile nu se ma fut cu tine decat daca esti bogat, de ce sa piarda vremea cu un sarac,cand in viataainevoie de multi bani ca sa iti permiti gentute si alte alea? Noi astia saracii Romaniei nu mai futem nimic, na, daca n-avem bani..

Comenteaza acum cat nu's atent

